SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze
Author
Kārkliņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu un patērētāju aptauju par alkoholisko dzērienu iegādes un lietošanas paradumiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementus un mārketinga iespējas Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus identificēto nepilnību novēršanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīta mārketinga procesa būtība un mārketinga darbību komplekss, novērtējot katru no tā elementiem un to mijiedarbību. Bakalaura darba praktiskajā daļā autore vērtēja SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementus un to plānošanu un īstenošanu ietekmējošās ārējās vides faktorus. Lai sniegtu priekšlikumus mārketinga darbību plānošanai uzņēmumā, autore veica aptauju. Tās rezultātā konstatēti vairāki problēmjautājumi, kuru risināšanai bakalaura darba noslēgumā autore sniegusi savus priekšlikumus. Bakalaura darbu veido 91 lapaspuse, tajā iekļautas 7 tabulas, 18 attēli, viens pielikums un izmantoti 20 informācijas avoti. The bachelor work theme is “Marketing complex elements analysis of firm „Kronstrauts””. The main purpose of this work is on the basis of theoretical aspects of marketing mix as well as on the customer survey of habits purchasing and consuming alcoholic beverages to evaluate SIA „Kroņstrauts” marketing complex elements and marketing opportunities in the Latvian market and to make several suggestions to prevent detected shortcomings. The theoretical part of the Thesis Paper includes review of essence of marketing process and marketing complex, evaluating each marketing mix element individually and also their interactions. In the practical part of Thesis Paper evaluation of marketing complex elements used by SIA „Kroņstrauts” was accomplished paying attention on methods employed for planning activities as well as on assessment of external factors influencing its realization. Interrogatory was carried out for the better understanding of situation and drawing up proposals for companies’ marketing planning. Several shortcomings were made up and in the final part of the Thesis Paper proposals for its elimination were put forward. The bachelor work consists of 91 pages and includes 7 tables, 18 figures, 1 annex and 20 information sources.