Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorSārna, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:43Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51794
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31415
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Mārketinga vide un konkurētspējas palielināšana uzņēmumā SIA „ADI KARTES”. Darba mērķis: Analizēt mārketinga vidi un konkurētspēju uzņēmumam SIA „ADI KARTES” un izstrādāt priekšlikumus tās efektivitātes palielināšanai. Mērķa sasniegšanai, bakalaura darbā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: •Izpētīt mārketinga vadības un vides nozīmību uzņēmējdarbības attīstībā; •Apzināt konkurences novērtēšanas veidus un iespējas konkurētspējas paaugstināšanai; •Analizēt mārketinga vidi uzņēmumā SIA „ADI KARTES”; •Veikt konkurentu cenu aptauju; •Analizēt uzņēmuma konkurentu sniegto informāciju interneta vidē; •Sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai. Pētījuma periods aptver laika posmu no 2015.gada janvāra līdz decembra mēnesim, kura laikā autors ir izstrādājis šo darbu un pētījis uzņēmuma SIA „ADI KARTES” mārketinga vidi un konkurentu ietekmi uz to, veicis konkurentu darbības izpēti, to atpazīstamību interneta vidē. Bakalaura darbs ir iedalīts 4 nodaļās un 9 apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā autors sniedz teorētisku izklāstu par mārketingu, mārketinga vadību, vidi, par kvalitātes vadību. Otrajā nodaļā autors iepazīstina ar konkurences novērtēšanas metodiku, sniedz skaidrojumu konkurences situācijām, atklāj konkurētspējas spēku ietekmi uzņēmējdarbībā. Trešajā nodaļā tiek sniegts uzņēmuma SIA „ADI KARTES” darbības raksturojums, izvērtēta mārketinga vide, veikta konkurences analīze. Ceturtajā nodaļā izvērtētas konkurētspējas efektivitātes paaugstināšanas iespējas uzņēmumā. Rezultātā izstrādāti priekšlikumi mārketinga vides un konkurētspējas uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses. Darbā iekļautas 2 tabulas un 24 attēli, pievienots pielikums uz 3 lapām. Izmantotās literatūras un avotu saraksts ietver 27 izziņas materiālus.
dc.description.abstractThe theme of bachelor’s thesis is “Marketing environment and increase the competitiveness of the enterprise “ADI KARTES””. Aim of the work: analyse marketing environment and competitiveness of the enterprise “ADI KARTES” and make suggestions to increase efficiency. To achieve the aim there are following tasks in this bachelor’s thesis: •Explore the marketing management and environmental importance in business development; • Find out evaluation types and possibilities to increase competitiveness; •Analyze marketing environment of the enterprise “ADI KARTES”; • Manage price survey of competitors; • Analyze the information of enterprise competitors on the internet; • Offer suggestions to increase competitiveness of enterprise. Research period is from January till December 2015, meantime author worked out bachelor’s thesis and researched marketing environment and the impact and activity of competitors of the enterprise “ADI KARTES”, their recognition on the internet. Bachelor’s thesis is divided in 4 chapters, and 9 subdivisions. In first chapter author is telling about marketing, marketing management, environment and leadership of quality. in Second chapter author is telling about methods of competition assessment, tells about competition situation, validity in competitiveness in business. In third chapter author tells about competitive analysis, estimate marketing environment, and actions of enterprise. In chapter four estimate effectiveness of possibilities to increase competitiveness. As a result author works out suggestions to develope marketing environment and competitiveness. The capacity of thesis is 60 pages. It includes 2 tables and 24 pictures, addition is 3 pages. Used literature and source list includes 27 materials.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkonkurence
dc.subjectmārketinga vide
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectražošana
dc.subjectM.Portera metode
dc.titleMārketinga vide un konkurētspējas palielināšana uzņēmumā SIA „ADI KARTES”
dc.title.alternativeMarketing environment and increase the competitiveness of the enterprise “ADI KARTES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record