• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vadītāja ietekme uz darbinieku motivāciju uzņēmumā "X"

Thumbnail
View/Open
303-51829-Kiseleva_Ieva_ik11162.pdf (1.296Mb)
Author
Kiseļeva, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bulatova, Jūlija
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Vadīšana ir nepieciešama jebkurā uzņēmumā, tāpēc darbinieku motivācijas ietekme no vadītāja puses uz darba izpildi ir aktuāls jautājums. Bakalaura darbā pētīts Nordea bankas Kontaktu centrs. Tēma aktuāla saistībā ar valstī esošo ekonomisko situāciju, kuru uzņēmums izjūt caur kadru mainību darba vietā. Bieži vien darbinieki balstās uz monetāro motivāciju, tādēļ vadītājam nepieciešams caur attieksmi un prasmēm motivēt darbiniekus. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski analizēt vadītāja ietekmi uz darbinieku motivāciju uzņēmumā, izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus motivācijas uzlabošanai. Darba uzdevumi: •teorētiski izpētīt darbinieku motivāciju; •pētīt aktuālo uzņēmuma vidi; •pētīt darbinieku pārmaiņu pieņemšanas procesu; •analizēt darbinieku “apmierinātība ar darbu” anketu; •apkopot un analizēt iegūtos datus. Bakalaura darbā izmantotās pētījumu metodes: •aprakstošā metode; •apmierinātība ar darbu aptauja.
 
Management is necessary in every enterpise and because of that it is really important for employees to be motivated by their managers to do their job well. The object of the research is Nordea Bank’s Contact Center. The topic is actual in relation to the country's economic situation felt in the enterprise through the employee rotation. Very often employees are motivated by monetary rewards only and due to that managers should use their skills and abilities to motivate them. The purpose of the paper is to research and analyze manager`s impact on employee motivation in the company, conclude and propose suggestions to improve their motivation. Operational objectives of the paper: • theoretically research employee motivation; • study the current company environment; • carry and analyze the survey of employee satisfaction in their workplace; • to make conclusions and propose the suggestions. Methods used: • the descriptive method; • survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31420
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV