Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorGrišāne, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:48Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51848
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31429
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Ārvalstu tirgus apgūšanas stratēģijas izstrāde AS „Staburadze”. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkoti stratēģijas izstrādes teorētiskie aspekti, tai skaitā stratēģijas jēdziens, ārvalstu tirgu apgūšanas stratēģijas būtība un veidi, stratēģijas izvēli ietekmējušie faktori un izstrādes procesa posmi. Bakalaura darba pētījuma daļā veikts pasaules un Latvijas saldumu tirgus apskats un analīze, kā arī ārvalstu tirgu kā potenciāli pievilcīgo tirgu analīze pēc vairākiem kritērijiem Latvijas saldumu ražotāju skaitījumā. Ir analizēta AS„Staburadze” darbība un pašreizēja stratēģija. Pamatojoties uz praktiskā pētījuma rezultātiem, ir izstrādāti priekšlikumi pievilcīga ārzemju tirgus izvēlei, piedāvāta stratēģija tā apgūšanai, t.sk. ekonomiskie aprēķini. Pētījuma periods ir 2012.-2015. gads, atsevišķi dati ņemti par periodu līdz 2014. gadam vai 2013. gadam, ja nav pieejami jaunāki dati. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksta, kā arī satur 17 attēlus, 10 tabulas, 75 informācijas un literatūras avotus. Atslēgvārdi: ārvalstu tirgus, stratēģija, eksports, tirgus pētījumi, saldumu ražotāji.
dc.description.abstractThe topic of Bachelor’s thesis “The Development of the Foreign Market Acquisition Strategy for AS„Staburadze”. In the theoretical part of the thesis the theoretical aspects of strategy development have been studied, including the definition of strategy, the essence of international market acquisition strategies and their types, the factors influencing the choice of strategy and the stages of strategy development. In the practical research part of the thesis the analysis of Latvian and world confectionary and sweets market has been performed, and the potentially attractive foreign markets for Latvian sweets manufacturers have been identified on a basis of several criteria. The analysis of AS“Staburadze” operation and current strategy has been done. Based on the results of the practical research the proposals for the choice of attractive foreign market have been offered, the strategy for its acquisition was provided, including the economic calculations. Research periods: 2012-2015, some data taken for up to 2014 or 2013 depending on availability. The Bachelor’s thesis consists of introduction, 4 chapters, conclusions and recommendations, bibliography list, it includes 17 figures, 10 tables, 75 information and literature sources. Keywords: foreign market, strategy, export, market research, sweets manufacturers.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectārvalstu tirgus
dc.subjectstratēģija
dc.subjecteksports
dc.subjecttirgus pētījumi
dc.subjectsaldumu ražotāji
dc.titleĀrvalstu tirgus apgūšanas stratēģijas izstrāde AS "Staburadze"
dc.title.alternativeThe development of the foreign market acquisition strategy for AS "Staburadze"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record