Klientu segmentācija bankā kā vērtības paaugstināšanas instruments
Author
Urpens, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz banku tirgu segmentācijas un klientu attiecību vadības sistēmas izpēti, izstrādāt priekšlikumus Latvijas komercbanku konkurētspējas veicināšanai. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti un izpildīti vairāki uzdevumi, iegūtie rezultāti sniedza nozīmīgas atziņas, kuras jau ir izmantotas darba autora profesionālajā darbībā. Bakalaura darbā ir daudz izmantota informācija no internetā pieejamiem avotiem un profesionāliem žurnāliem, jo novitātes banku darbībā ienāk strauji un operatīvāk tiek atspoguļotas elektroniskajos informācijas avotos Darba struktūra: 1. nodaļa. Tirgus segmentēšanas būtība 2. nodaļa. Banku klientu attiecību vadība segmentētajā tirgū 3. nodaļa. Apkalpošanās bankā paradumu izpēte Darbs sastāv no 3 nodaļām, kopējais lapu skaits 63, darbā iekļauti 4 attēli, 28 tabulas un 1 pielikums. The aim of the bachelor thesis: to develop proposals for increasing competitivines for banks in Latvia, based on bank segmentation and customer relationship management system analysis. To fulfill the task several objectives where set. Results of research gave a number of conclusions that author already have started to use in his professional activities. Bachelor thesis structure: 1. Chapter – The importance of market segmentation. 2. Chapter – Bank customer relationship management in segmented market. 3. Chapter – Research of customer habits using banks services. The work contains 3 chapters, total of 63 pages, 4 images and 28 tables and 1 annex. Key words: segmentation, bank, target market, client relationship management.