Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze
Author
Romaņenko, Kirills
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu un uz klientu aptaujas rezultātiem, veikt viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa atbilstības analīzi pašreizējai situācijai nozarē, kā arī izstrādāt priekšlikumus viesnīcas mārketinga darbības pilnveidošanai. Pirmajā darba nodaļā tiek analizēti mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļa iegūtas zināšanas no pirmās nodaļas tiek piemēroti konkrētai viesnīcai kā tūrisma nozares dalībniekam un to lomai kopējā tirgū. Trešajā nodaļā ir veltīta viesnīcas „Dzintars” klientu aptaujai ar mērķi pilnveidot mārketinga kompleksa elementus. Bakalaura darbs kopējais apjoms ir 63 lappuses, tajā skaita 7 tabulas un 14 attēli un 5 pielikumi. The bachelor work theme is „Hotel “Dzintars” marketing mix analysis”. The aim of the bachelor work is to make a full analysis of hotel Dzintars work, based on the given opinions in the theory about analysis of marketing mix and its elements, and evaluate its correspondence to the situation in branch and also make a survey of hotel clients to work out its improvement basics. In the first part are being analyzed theoretical aspects of marketing mix. In the second part acquired knowledge from the thirst part is being applied to one certain hotel as a part of tourism branch and its role in the whole market. The third part is dedicated to hotel client survey to improve the usage of marketing mix. The full volume of the bachelor work is 63 pages, including 7 tables and 14 pictures and 5 appendixes.