Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD"
Автор
Pliska, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD” ”. Darba mērķis ir izpētīt pašreizējo uzņēmuma darbību un iespējas turpmākajai attīstībai, atklājot problēmas, kuras bremzē tālāku attīstību, izstrādājot mārketinga plānu tālākai uzņēmuma darbībai un klientu piesaistei. Darbā tiek pētīta mārketinga būtība, nozīmīgums un ietekme uzņēmuma darbībā, kā arī SIA “AIR LTD” sniegtie pakalpojumi, veiktās darbības un tā pašreizējā vide un situācija. Tiek apskatīts segments, kurā uzņēmums darbojas un mērķi, ko vēlas sasniegt ar mārketinga plāna izveidi. Veikta aptauja, kurā noskaidro klientu attieksmi un vēlmes. Tiek izstrādāts mārketinga plāns, atsaucoties uz izvirzīto mērķi un aptaujas rezultātiem. Bakalaura darbā iekļautas 68 lapaspuses, 5 tabulas, 14 attēli, 2 pielikumi, izmantoti 18 literatūras avoti. Bakalaura darba ietvaros veiktais pētījums un mārketinga plāns tiks izmantots kā pamats šautuves SIA “AIR LTD” darbības uzlabošanai un lielākai klientu piesaistei, realizējot mārketinga plānu. Atslēgvārdi: uzņēmējdarbība, mārketings, klientu piesaiste, mārketinga plāns, mārketinga vide, uzņēmuma darbības uzlabošana. Bachelor work theme: "Marketing Plan Establishment of LLC " AIR LTD "". The aim is to explore the LLC "AIR LTD" current operation and opportunities for further development, revealing the problems that hinder the further development of the company in developing a marketing plan for the further operation of the company and customer attraction. Bachelor work analyzes the essence of marketing, significance and impact of the company's course of business, as well as LLC "AIR LTD" services provided by the activities carried out and its current environment and situation. It is viewed segment in which the company operates and the objective pursued by the marketing plan. Survey, which looked at the attitudes and desires of the customer. Marketing plan is developed with reference to the objective and results of the survey. Bachelor work includes 68 pages, 5 tables, 14 graphs, 2 attachments used 18 literary sources. Bachelor's work within the framework of study and marketing plan will be used as the basis for the shooting range of LLC "AIR LTD" to improve the operation and greater customer attraction by implementing a marketing plan. Keywords: business, marketing, customer acquisition, marketing plan, marketing environment, the company's performance improvement.