Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorVanaga, Ieviņa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:21Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51606
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31483
dc.description.abstractDiplomdarba autore: Ieviņa Vanaga Diplomdarba vadītājs: Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba temats: „Vārdu krājuma paplašināšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā”. Diplomdarba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt vārdu krājumu sākumskolas skolēniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā, analizēt izpētes procesā iegūtos rezultātus un apkopot galvenās metodes, paņēmienus vārdu krājuma paplašināšanā. Diplomdarba teorētiskajā daļā aplūkots skolēnu ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem raksturojums, valodas un runas attīstības īpatnības, vārdu krājums un iespējamie paņēmieni vārdu krājuma paplašināšanā skolēniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem. Pētījums balstīts uz S. Liepiņas, I. Freimaņa, S. Tūbeles, I. Miltiņas atziņām. Diplomdarba praktiskajā daļā aplūkota koriģējoši attīstošā darbība, tās gaita un veikta iegūto rezultātu analīze. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, ieteikumiem un rekomendācijām logopēdiem, nobeiguma un secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 43 avotiem, un tas satur 59 lapas, 19 attēlus, 3 tabulas, 11 pielikumus. Diplomdarba praktiskā daļa veikta Rīgas X internātpamatskolā ¬¬¬¬– attīstības centrā. Respondentu skaits ir 6. Iegūtie rezultāti apkopoti, izanalizēti un salīdzināti 19 attēlos. Atslēgvārdi: garīgās attīstības traucējumi, skolēns ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem, vārdu krājums, speciālā skola.
dc.description.abstractAuthor of the diploma paper: Ieviņa Vanaga Supervisor of the diploma paper: Mg. paed. Egija Laganovska Subject of the diploma paper: "Widening of the vocabulary for primary school pupils with mild mental disabilities at a special school". Aim of the diploma paper: to study, theoretically and in practice, vocabulary of primary school pupils with mild mental disabilities at a special school, analyse the results acquired and collect the main methods and techniques in widening vocabulary. The theoretical part of the diploma paper describes characteristics of the pupils with mild mental disabilities, development of their language and speech, their vocabulary and potential techniques to widen the vocabulary for pupils with mild mental disabilities. The study is based on the findings by S. Liepiņa, I. Freimanis, S. Tūbele, I. Miltiņa. The practical part of the diploma paper describes corrective and developmental activity and its course, and the analysis of the results acquired. The diploma paper consists of 3 chapters, recommendations and advice for speech therapists, the final part and conclusions, list of 43 literature sources, altogether 59 pages, 19 figures, 3 tables, 11 annexes. The practical part of the diploma paper was carried out at the Riga Special Elementary School X ¬¬¬¬– Centre of Development. There were 6 respondents. The results acquired were summarised, analysed and compared, using 19 figures. Key words: disorders of mental development, pupils with mild mental disabilities, vocabulary, special school.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectgarīgās attīstības traucējumi
dc.subjectskolēns ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectspeciālā skola
dc.titleVārdu krājuma paplašināšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā
dc.title.alternativeWidening of the Vocabulary for Primary School Pupils with Mild Mental Disabilities at a Special School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record