• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izpratnes veidošana par prievārdiem 2. klases skolēniem ar valodas traucējumiem

Thumbnail
View/Open
299-51608-Duksinska_Laila_ld08015.pdf (1.202Mb)
Author
Dukšinska, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir „Izpratnes veidošana par prievārdiem 2. klases skolēniem ar valodas traucējumiem”. Darba autore to izvēlējās, lai izpētītu, kā veiksmīgāk iemācīt skolēniem ar valodas traucējumiem prievārdus, lai viņu runā būtu pēc iespējas mazāk kļūdu. Darba vadītāja ir doc., Dr. paed. R. Vīgante. Kā pētījuma mērķi darba autore izvirzīja noskaidrot rezultatīvas prievārdu mācīšanas iespējas 2. klases skolēniem ar valodas traucējumiem.Savukārt pētījuma uzdevumi bija analizēt zinātnisko literatūru par pētāmo problēmu, veikt pētījumu par prievārdu mācīšanas metodēm 2. klases skolēniem ar valodas traucējumiem un analizēt iegūtos rezultātus. Darba autore izvirzīja pētījuma jautājumu - kā iespējams veidot pareizu priekšstatu par prievārdiem 2. klases skolēniem ar valodas traucējumiem? Pētījuma gaitā darba autore noskaidroja, ka skolēnu izpratni par prievārdu lietojumu var veicināt, izmantojot daudzveidīgas un skolēniem atbilstošas mācību metodes un paņēmienus. Pedagogam jābūt ļoti profesionālam, lai spētu katrā konkrētā gadījumā saskatīt un izmantot nepieciešamos mācību līdzekļus.
 
The theme of Diploma Paper is,, Raising awareness about prepositions for second grade pupils with language disorders’’ The author chose it in order to explore how to better teach pupils with language disorders prepositions to their talks would be less mistakes. Supervisor of this work is doc., Dr. paed. R. Vīgante. As the objective of the study, the author put forward to clarify the opportunities of teaching prepositions for second grade pupils with language disorders. Tasks of the study was to analyze the scientific literature about research problem, conduct a study of teaching methods about preposition for second grade pupils with language disorders and to analyze the results. The author of the study raised the question-How it’s possible to make an accurate picture of the preposition for second grade pupils with language disorders. During the research, the author found that pupils understanding of the preposition can be promoted using varied and appropriate teaching methods and techniques for pupils.Teachers have to be very professional, to be able in each case to see and use the necessary teaching aids.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31485
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV