"Dienas ritms - pozitīvu emociju veicinātājs pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem"
Autor
Deņisova, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma: Dienas ritms - pozitīvu emociju veicinātājs pirmsskolā 2 - 3 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis: Izpētīt 2 - 3 gadus vecu bērna pozitīvu emociju veicināšanas iespējas dienas ritmā. Darba sastāv no 3 nodaļām un 11 apakšnodaļām. Darbā veikts pētījums par pozitīvo emociju veicināšanu dienas ritmā 2 – 3 gadus veciem bērniem. Analizēta literatūra par emociju nozīmi bērna attīstībā, atspoguļojot dažādas emocijas, par pētījuma metožu izvēli un raksturojumu, kā arī apkopoti pētījuma rezultāti. Atspoguļota informācija par skolotāja darba profesionalitāti un bērna emociju stāvokli dienas ritma izmaiņās. Darba apjoms 49 lapas un tajā ir 10 attēli, 39 analizēti literatūras avoti. Atslēgas vārdi – pedagoģija, emocijas, dienas ritms, pirmsskolas izglītība. Qualification work theme:Day rhythm – positive emotions promoter prescool 2 – 3year old children. The study aims: Explore the 2 - 3 year - old child's positive emotions promotion of daily rhythm. Work consists of 3 sections and 11 subsections. The work of a study on the promotion of positive emotions in the rhythm of the day 2 - 3 year olds. The literature on the role of emotions in the child's development, reflecting different emotions on research methods selection and characterization, as well as summarizes the results of the study. Presented information on the work of the teacher professionalism and emotional state of the child's daily rhythmchanges. Work volume 49 pages and contains 10 images, 39 analyzed literature sources. Keywords - pedagogy, emotions, the daily rhythm of pre - school education.