"Sensoro spēju attīstība nodarbībās bērniem vecumā no 2-3 gadiem, izmantojot Montesori metodiku"
Автор
Billerte, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba „Sensoro spēju attīstība nodarbībās bērniem vecumā no 2 līdz 3 gadiem, izmantojot Montesori metodiku” mērķis - izpētīt bērnu attīstību no 2 līdz 3 gadu vecumam, nosakot Montesori metodikas lomu bērnu sensoro spēju attīstīšanā. Tika veikts analītisks pētījums par bērnu attīstības teorētiskajām nostādnēm un Montesori pedagoģijas pamatbūtību, īpašu uzmanību veltot sensorās attīstības veicināšanai domātajiem materiāliem. Tika veikts praktisks pētījums par bērnu sensoro spēju attīstību, strādājot ar Montesori materiāliem. Pētījuma rezultāti apstiprina sākotnējo pieņēmumu, ka Montesori metodika ievērojami uzlabo bērnu sensorās spējas. Kvalifikācijas darbs izstrādāts Latvijas Universitātē, darba apjoms 45 lpp., darbā ir 9 attēli un 9 tabulas. The aim of this qualification thesis ”The development of sensor abbilities for children from age 2 to 3, using Montesori method in classes” – to observe the development of sensor abbilities for children from age 2 to 3 using Montesori method in classes. The author viewed different methods proposed by Montesori, especially those that focus on the development of sensor abbilities. In 2015, for the purpose of this thesis, the author carried out a practical research in a kindergarten, where she observed the changes in childrens abbilities before and after applying the Montesoris method. The results of this research confirm the previous assumption, that Montersoris method considerably improves the development of childrens sensor abbilities.