Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorMāsa, Solvita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:33Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51649
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31508
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu “Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Solvita Māsa, darba vadītāja Ineta Aizporiete (Mag.paed.) Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 38. lpp., ieskaitot 7 attēlus,3 tabulas, 35 literatūras avotiem, no kuriem : 32 latviešu valodā, 2 angļu, 1 krievu valodā. Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un 4 pielikumiem. Kvalifikācijas darba pirmajā - teorētiskajā daļā tiek studēti teorētiskie avoti par rokdarbiem kopējā radošā sistēmā, un tās nozīmi bērna radošās darbības attīstībā un veicināšanā. Radošās darbības veicinošie un kavējošie faktori balstoties uz P.Birketa, J. Studenta, R. Bebres, D. Lieģenieces, J.Rudzīša un citu autoru atziņām. Sniegts bērna (5-7 g.,v.,) vecumposma raksturojums, balstoties uz E. Ēriksona, Ž. Piažē D. Elkoņina, Ļ. Vigotska un citu autoru atziņām. Darba otrajā - empīriskajā daļā iekļauts pētījumu vietas apraksts, apkopoti un analizēti radošās darbības veicinoši faktori rokdarbu nodarbībās. Pētījums veikts 2014./2015. mācību gada laikā un darbā apkopoti un analizēti iegūto datu rezultāti. Kvalifikācijas darba adresāti ir vecāki un pirmsskolas skolotāji.
dc.description.abstractQualification paper “ Creative work in handicraft classes in preschool.” , developed by Latvian University of Pedagogy , Psychology and Arts Faculty student Solvita Māsa , job manager Ineta Aizporiete ( Mag.paed . ) Qualification paper written on 38 pages, including 7 pictures , 3 tables , 35 literature sources , without which : 32 are in Latvian language, 2 English, 1 Russian. The work consists of an introduction, 2 parts, conclusions and 4 annexes. In the first - theoretical part of the qualification paper there have been cognized theoretical sources on manual training in common creative system and its meaning in the development and promotion of a child’s creative activity. The contributory and obstructive factors basing on the cognitions of P.Birkets, J. Students, R. Bebre, D. Lieginiece, J. Rudzitis and other authors. There have been given the characterization of a child at the age 5-7, basing on cognitions of E. Eriksons, J. Piget, D. Ekonin, L. Vigotskis and other authors. In the second - empirical part there has been included the description of the environment, there have been compiled and analysed the contributory factors of the creative activity in the classes of manual training. Practical significance of the investigation. Manual training is thet subject which opens wide opportunities to children to develop physically and mentally, to established confidence. Activity promotes a creative process, action of imagination, flight of phantasy. A child can expose his/her emotions, attitude, and interest even not being able to read and write. A hypothesis about the promotion of the creative activity by help of manual training increase of the essentiality level has been statistically proved.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectradoša darbība
dc.subjectradoša personība
dc.subject5-7 gadus veci bērni
dc.subjectrokdarbi
dc.title"Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā"
dc.title.alternative"Creative work in handicraft classes in preschool"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record