Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūze, Aīda
dc.contributor.authorKleinbergs, Arnis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:33Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51686
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31509
dc.description.abstractPētījuma mērķis – Izpētīt patstāvīgo mācīšanās prasmju būtību un atklāt prezentāciju veidošanas priekšrocības šo prasmju attīstīšanā Pasaules vēstures apguvē. Pētījuma jautājums – Kā prezentāciju veidošana un demonstrēšana veicina skolēnu personības un mācīšanās prasmju attīstību? Pētījuma galvenā uzmanība ir vērsta uz mācīšanās prasmēm, un to, kādas ir iespējas attīstīt skolēnos dažādas mācīšanās un sociālās prasmes ikdienas mācību darbā Pasaules vēstures priekšmetā, izmantojot prezentāciju veidošanas metodi. Otrkārt, tiek aplūkots arī prezentāciju veidošanas un mācību procesa kopumā personības audzinošais potenciāls. Pētījuma pirmajā nodaļā tiek aplūkoti dažādi integratīvās mācīšanās un mācīšanās prasmju apguves teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa ir veltīta prezentāciju veidošanas metodes praktiskās realizācijas aprakstam Jūrmalas Alternatīvās skolas 9. klasē. Trešajā nodaļā tiek analizētas pētījuma metodes priekšrocības un trūkumi, balstoties uz teorētiskajā (pirmajā nodaļā) aprakstītajām pedagoģiskajām nostādnēm un kritērijiem. Darba noslēgumā seko īss iegūto galveno secinājumu apkopojums. Atslēgas vārdi: prezentācija, metode, mācīšanās prasmes, sociālās prasmes.
dc.description.abstractResearch objective – to explore the essence of self-learning skills and discover benefits of presentation making by developing these skills in order to acquire World history. Research Question - How does presentation making and the ability to present contribute to students’ personality and their learning skills development? The main attention of the research is to focus on learning skills and use presentation making as a method for students in their everyday World history acquiring process to develop their learning skills and social skills. Secondly, presentation making and the learning process in general is considered to be an educational potential of each personality. In the first chapter the author has summarized theoretical information about different learning skills and integrative learning skills. In the second chapter the author describes the practical methods of presentation making used in the 9th grade of Jurmala Alternative School. In the third chapter the author analyses the advantages and disadvantages of the research method based on the case study of the theoretical literature, pedagogical guidelines and criteria. The end of the research contains of a summary of the main conclusions. Key words: presentation, method, learning skills, social skills.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprezentācija
dc.subjectmetode
dc.subjectmācīšanās prasmes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.titlePrezentāciju veidošana kā mācīšanās prasmju attīstības līdzeklis pasaules vēstures apguvē 9. klasē
dc.title.alternativeMaking Presentations as a Means of Developing Learning Skills in the Acquisition of the World History in Grade 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record