Patstāvīgais darbs Moodle vidē vēstures apguvei 6. klasē tematā Senā Ēģipte
Author
Jansone, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā pētīta mūsdienās aktuāla problēma par Informāciju un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) iekļaušanu mācību procesā. Pētījuma mērķis bija noskaidrot skolēnu attieksmi pret IKT izmantošanu mācību procesā. Darba ietvaros veikts pētījums vienas skolas sesto klašu skolēnu vidū, piedāvājot Senās Ēģiptes tēmu pasaules vēstures kursā apgūt izmantojot Moodle kursu patstāvīgajam darbam kā papildinājumu klases darbam. Pētījuma rezultātā secināts, ka skolēnu attieksme pret IKT izmantošanu mācību procesā ir izmainījusies pēc Moodle kursa apguves, kā arī secināts, ka Moodle kursa izmantošana padara efektīvāku skolotāja darbu, kā arī skolēniem atvieglo un dažādo pieejas mācību vielas apguvē. This diploma thesis seeks to analyze the significant issue of application of Information and communication technologies (ICT) in educational process. The goal of this research was to determine pupils attitude towards application of ICT in educational processes. As part of diploma thesis a thorough research has been conducted among sixth grade primary schoolpupils. It provided an opportunity to use Moodle based course to study topic about Ancient Egypt individually at home additionally to classroom based activities. As a result of this research a conclusion was made that using Moodle course can and did change pupils attitude towards application of ICT in educational processes. Also a conclucion was made that using Moodle makes teacher’s work more efficient and also contributes to diversity of learning approaches for pupils.