Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorVēvere, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:37Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51781
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31520
dc.description.abstractVienveidīgu un formālu sadarbības formu izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī neskaidrības atbildības jomu sadalē starp vecākiem un pedagogiem, nerosina uz jēgpilnu sadarbību. Nepilnību saskatīšana un nepieciešamība pilnveidot sadarbību noteica Ievas Vēveres maģistra darba tematiku „Vecāku un pedagogu sadarbības pilnveide pirmsskolas izglītības iestādē”. Izmantojot literatūras un normatīvo aktu analīzi, skaidrota sadarbības un atbildības jēdziena būtība Aktualizēta vecāku atbildība sadarbības procesā, izvirzīti kritēriji vecāku atbildīgai rīcībai viņu bērnu pirmsskolas izglītības procesā. Pētījuma empīriskajā daļā izstrādāts sadarbības modelis, izmantojot kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes: anketēšanu, fokusgrupas diskusiju, kontentanalīzi. Atslēgas vārdi: sadarbība ar vecākiem, atbildība, izglītojošie materiāli, pirmsskolas izglītības iestāde, e-vide.
dc.description.abstractThe use of uniformed and formal cooperation approaches in pre-school educational establishments as well as uncertainty in the distribution of responsibilities between parents and teachers do not encourage meaningful co-operation. The perception of flaws and the need to improve co-operation determined the theme of the Master Thesis of Ieva Vevere "Improving Cooperation Between Teachers and Parents in Pre-school Education Establishment". By analysing literature and regulations, the essence of two main concepts underlying this Thesis are explained: co-operation and responsibility. Furthermore, the focus is towards parents’ responsibility in the process of co-operation and thus criteria for responsible behaviour of parents have been set out as part of their involvement in their children’s pre-school education. In the empirical part of the research, a model of co-operation has been developed by using qualitative and quantitative research methods, such as surveys, focus group discussions, content analysis. Keywords: co-operation with parents, responsibility, educational materials, pre-school educational establishment, e-environment.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsadarbība ar vecākiem
dc.subjectatbildība
dc.subjectizglītojošie materiāli
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjecte-vide
dc.titleVecāku un pedagogu sadarbības pilnveide pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeImproving Cooperation Between Teachers and Parents in Pre-school Education Establishment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record