Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorSniķersproģe, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:39Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51840
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31526
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir Mācību tēmas „Tamborētas rotas” apguve mājturībās un tehnoloģijās 9. klasē. Darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un 13 pielikumiem. Ievadā analizēta pētāmās problēmas aktualitāte, izvirzīts mērķis, uzdevumi, pētījuma metodes un bāze. Pirmajā nodaļā izklāstīts mācību saturs, kurā aprakstīta: rotu vēsture un aktualitāte mūsdienās, rotu kompozīcijas izveide, rotu tamborēšanas tehnoloģijas. Otrajā nodaļā tiek analizēti literatūras avoti tematiskā plāna izstrādāšanai: skolēnu vecumposma īpatnības, normatīvos dokumentu izpēte, mācību metožu izvēle, vērtēšanas kritēriju izstrāde, tematiskais plāns. Trešajā nodaļā tiek analizēti tematiskā plāna aprobācijas rezultāti. Noslēguma daļā diplomdarba autore izdara secinājumus. Atslēgas vārdi – tamborētas rotas, mājturība un tehnoloģijas, rotu tamborēšana.
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is “Teaching the Topic ‘Crocheted Decorations’ in Home Economics and Technologies in Grade 9“. The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and 13 annexes. The introduction analyses the topicality of the research problem, sets an objective and tasks and defines research methods and a research basis. The first chapter presents the content of the course, which describes the history of jewellery and its current topicality, the design of jewellery compositions and jewellery crochet techniques. The second chapter gives an analysis of the literary sources used for development of the thematic plan, where the author of the diploma thesis describes the specifics of the students’ age group, examines the regulatory acts, justifies the choice of teaching methods, develops assessment criteria and establishes a thematic plan. The third chapter analyses the results of approbation of the thematic plan. In the final part, the author of the diploma thesis draws conclusions. Keywords: crochet jewellery, Home Economics and technologies classes, jewellery crochet.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.titleMācību tēmas "Tamborētas rotas" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 9. klasē
dc.title.alternativeTeaching the Topic ‘Crocheted Decorations’ in Home Economics and Technologies in Grade 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record