Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļena
dc.contributor.authorAgafonova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:41Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51893
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31536
dc.description.abstractDotais diplomdarbs veltīts starpkultūru komunikācijas svešvalodu apgūšanā. Pētīšanas priekšmets starpkultūru izglītība ar krievu valodas , kā svešvalodas, palīdzību. Pētīšanas objekts ir saskarsmes prasmju formēšana un attīstīšana. Šī darba mērķis: izstrādāt un piedāvāt apmācošos materiālus saskarsmei ar starpkultūras izglītības palīdzību. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, noslēguma un izmantotās literatūras saraksta. Ievadā ir sniegts pamatojums šā darba aktualitātei, noteikti mērķi, uzdevumi, metodes, pētāmais objekts un priekšmets. Pirmajā nodaļā iet runa par starpkultūru komunikācijas zinātnisko tendenci un par svešvalodas izglītību, starpkultūru specifiku, analizējot neveiksmes. Tiek paskaidroti pamatnosacījumi runāšanas prasmju attīstībai, kā arī darba paņēmieni un metodes, kuras tiek izmantotas runāšanas prasmju apgūšanā. Otrā nodaļa veltīta materiālu izstrādāšanai saskarsmju apmācībai ar starpkultūras izglītības palīdzību. Noslēgumā tiek apkopots viss pētījums, un satur dažas rekomendācijas uzdevumu izmantošanai, kuri sekmē komunikatīvo iemaņu attīstību. Darba praktiskā nozīme ir iespēja izmantot izstrādātos uzdevumus svešvalodas saskarsmē krievu valodas, kā svešvalodas, stundās. Diplomdarba kopējais apjoms sastāda 60 lapaspuses.
dc.description.abstractThis thesis examines the issue of multicultural communication in foreign language instruction. The subject of the thesis is multicultural education by the means of the Russian language as a foreign language. The object of the thesis is development and formation of communication skills. The goal of the thesis is to develop and offer materials for communication skills instruction by means of multicultural education. The thesis consists of Introduction, two chapters, Appendix and Bibliography. Introduction states topicality of the thesis, determines aims, goals, methods, object and subject of the research. First chapter examines multicultural communication as scientific field, as well as foreign language education, discusses multicultural communication in analysis of communication failures, basic development of oral skills, as well as techniques and methods of oral skills instruction. Second chapter explores designing materials for instruction in communication by means of multicultural education. Conclusion summarizes findings of the thesis, provides recommendations regarding use of exercises aimed at development of communication skills. Practical significance of the thesis is the following: designed exercises might be used in Russian as a foreign language instruction. Total volume of the thesis is 60 pages.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstarpkultūru īzglītība
dc.subjectsvešvalodas īzglītība
dc.subjectrunāšana
dc.subjectsaskarsme
dc.titleStarpkultūru saskarsmes prasmju veidošana krievu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeFormation of Multicultural Communication Skills in Russian as a Foreign Language Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record