Sociālpedagoģiskā darbība 5.-9.klasēs jaunatnākušo skolēnu adaptācijas procesa veicināšanai
Author
Pūpola, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Daces Pūpolas diplomdarba tēma ir ‘’Sociālpedagoģiskā darbība 5.-9. klasēs jaunatnākušo skolēnu adaptācijas procesa veicināšanai’’. Diplomdarba mērķis raksturot adaptācijas procesu un izstrādāt, aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu un algoritmu jaunatnākušajiem 5.-9. klašu skolēniem. Darbā tiek raksturots adaptācijas jēdziens un vispārējs tās raksturojums, līdzcilvēku nozīme skolēnu adaptācijas procesā, sociālais pedagogs kā adaptācijas veicinātājs. Izpētīts jaunatnākušo skolēnu adaptācijas procesa sākums, kas to ietekmēja. Izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma un algoritms skolai jaunatnākušā skolēna veiksmīgākam adaptācijas sākumam. Diplomdarbs izstrādāts uz 72 lappusēm, ieskaitot izmantotās literatūras un avotu sarakstu, neskaitot pielikumus. Tajā ietilpst anotācijas, ievads, piecas nodaļas, izmantotās literatūras un avotu saraksts, 11 pielikumi. Title of diploma work who is made by Dace Pūpola is named ‘’Socio-Pedagogical Activity to Facilitate Adaptation Process of Newcomers in Grades 5–9’’. The aim of diploma work is to describe process of adaptation and to develope, to approbate Socio-Pedagogical Activity and algorithm how Newcomers in Grades 5–9 adapt in new educational environment. In diploma work is described Adaptation Process, how important are human role in Adaptation Process, social pedagogue as Adaptation promoter. Realized research of staro f Adaptation Process for Newcomers and who influenced it. Made is Socio-Pedagogical Activity program and made algorithm for school with main aim to make Newcomer Adaptation Process easier. The diploma paper consists 72 pages. Diploma paper include annotations, introduction, five chapters, conclusion, bibliography.