• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcas "Hotel Vantis" darbības analīze un attīstības perspektīvas

Thumbnail
View/Open
303-51906-Lace_Sabine_sk11322.pdf (888.2Kb)
Author
Lāce, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Joppe, Aina
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba ietvaros, autore, kura ir arī viesnīcas „Hotel Vantis” darbiniece, bija ieinteresēta izpētīt viesnīcas darbību un piedāvāt risinājumus „Hotel Vantis” darbības uzlabošanai. Lai labāk izprastu vai viesnīcas darbība ir veiksmīga vai nē, bija nepieciešams izpētīt arī Latvijas tūrisma nozari kopumā un statistiku par laika periodu 2012.-2014.gadam. Darba gaita izskatīti tūrisma nozares attīstības un kvalitātes noteikšanas institūciju - Latvijas viesnīcu un restorānu aģentūras, Tūrisma attīstības valsts aģentūras – darbības principi un uzdevumi, kā arī izpētītas pamatnostādnes tūrisma nozares attīstībai 2015.-2020.gadam. Veikta viesnīcas „Hotel Vantis” finanšu analīze, lai noskaidrotu kāds ir viesnīcas finansiālais stāvoklis. Bakalaura darba noslēgumā autore iepazīstina ar saviem piedāvātajiem priekšlikumiem, kādi trūkumi novēroti un kādas ir attīstības perspektīvas. Viesnīca iepriekš nav pievērsusi uzmanību mārketingam un sabiedriskajām attiecībām, kas ir būtisks komponenti uzņēmuma pakalpojumu reklamēšanai un tēla veidošanai. Pastiprināti pievēršot uzmanību šiem diviem komponentiem, viesnīca spēs uzlabot savu darbību un, iespējams, tūrisma ne sezonas laikā tiks uzlaboti noslogotības rādītāji.
 
Within this bachelor's work the framework of the author, which is also the hotel "Hotel Vantis' worker was interested in exploring the hotel operations and offer solutions" Hotel Vantis "to improve hotels performance. To better understand whether the hotel operation is successful or not, it was necessary to explore the Latvian tourism industry in general and statistics for the period 2012 to 2014. Procedure dealt with tourism development and determining the quality of institutions - Latvian Hotels and Restaurants Agency, Tourism Development Agency - operating principles and tasks, as well as researched guidelines for tourism development in 2015.-2020. Carried out of the hotel "Hotel Vantis' financial analysis to find out what is the financial situation of the hotel. Bachelor's thesis at the end, the author presents its proposals offered, deficiencies observed and what are the prospects for development. The hotel previously has not paid attention to marketing and public relations, which are essential components of the company's services and the advertising image. In focusing on these two components, the hotel will be able to improve its performance and, perhaps, will improve workload performance at not tourist season time.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31596
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV