Integrētā mācību pieeja sporta stundās 5. un 6. klašu grupās
Author
Cinīte, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Integrētā mācību pieeja sporta stundās 5. un 6. klašu grupās, tika izvēlēta darba autorei saskaroties un praktizējot integrēto mācību pieeju angļu valodas stundās. Šīs pieejas izmantošana stundas padarīja saistošākas un uzlaboja skolēnu ieinteresētību un attieksmi pret stundu darbu, tādēļ tika veikts pētījums, kurā šo pieeju izmantoja sporta stundās. Mērķa sasniegšanai tika analizēta literatūra un informācijas resursi par integrēto mācību pieeju un skolēnu mācību procesu, lai rastu priekšstatu par skolēnu vajadzībām un mācību procesa dažādošanas nepieciešamību. Tika veikts pētījums, kura ietvaros integrētā mācību pieeja tika iekļauta sporta stundās 5. un 6. klašu skolēnu grupām. Tika izmantotas dažādas rotaļas un spēles, kā arī pāru, grupu un komandu darbs. Praktiskās daļas rezultāti atspoguļoti pētījumā, kura rezultāti liecina, ka skolēni, labprāt, paplašina savu redzesloku ar sporta stundā piedāvātajām aktivitātēm, tādējādi nostiprinot jau esošās zināšanas un veidojot pozitīvu attieksmi pret sporta stundām un sportu kopumā. The subject of this research paper, Integrated learning in physical education for the grades 5 and 6, was chosen, whilst the author of this work was observing and applying the integrated learning approach in English lessons, also called content and language integrated learning. The practice of this approach enhanced the lessons and increased the interest and attitude of the students, which is the main reason the research was done applying this approach in physical education. To achieve the target and to understand and create a perception about the needs of students and the necessity to diverse the learning process the literature and various information resources about the integrated learning approach and about the student learning process were analyzed. A research was done, in which integrated learning approach was included in physical education of the grades 5 and 6. To achieve the goal, the indulging games and activities were included, which were followed by pair, group, and team work. The results demonstrated that the students are willing to extend their horizon and perspective through activities performed in physical education, thereby strengthening their acquired knowledge and creating a positive attitude towards physical education and sport itself.