Veiklības attīstīšanas iespējas ar kustību rotaļu palīdzību 3-4 gadu veciem bērniem Rīta cēliena aktivitātēs
Author
Beļska, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Veiklības attīstīšanas iespējas ar kustību rotaļu palīdzību 3–4 gadus veciem bērniem rīta cēliena aktivitātēs. Darba autore: st. apl. lb11155 Liene Beļska Darba zinātniskā vadītāja: lekt. Agita Klempere-Sipjagina Darba saturs: 47 lpp., izanalizēti 28 literatūras avoti Diplomdarba mērķis: izzināt 3–4 g.v. bērnu veiklības attīstīšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē rīta cēliena aktivitātēs. Diplomdarba teorētiskās daļas ietver: dažādu autoru viedokļu un ideju analizi par fizisko aktivitāti, veiklību un kustību rotaļu ietekmi uz bērna attīstību. Praktiskajā pētījuma daļā: izmēģinājuma darbībāpraktiski pārbaudīt veiklībasattīstību ar kustību rotaļu palīdzību 3–4 gadus veciem bērniem. Pētījuma bāze: izmēģinājuma darbība norisinājās pirmsskolas izglītības iestādes "X", un tajā piedalījās 11 "Y" grupas 3–4 g.v. bērni. Pētījuma jautājums: Kā iespējams ar kustību rotaļām sekmēt bērnu veiklības attīstību? Atslēgvārdi: Veiklība,fiziskā aktivitāte, kustību rotaļas, 3–4 gadus veci bērni. Title of the Paper: The Possibilities of Agility Development In 3-4 Year Old Children With the Help of Motion Play During Morning Activities. Author of the Paper: student card nr.-.lb11155 Liene Beļska Scientific supervisor of the Paper: lect. Agita Klempere-Sipjagina The content of the Paper: 47 pages, 28 literature source has been analysed. Aim of the Research: to research the possibilities of agility development in 3-4 year old children in the pre-school establishment, during the morning activities. The theoretical parts of the Paper include: the analysis of opinions and ideas of various authors on the topic of physical activities, agility and the role of motion play on child’s development rate. Practical part of the research: to verify practically the development of agility with the help of motion play in 3-4 year old children. The basis of the research: the research took place in the “X” pre-school establishment; “Y” groups of 11 3-4 year old children were chosen as the research object. Research question: how it is possible to promote agility in 3-4 year old children with the help of motion play? Key words: agility, motion play, development, physical activities, 3-4 year old children.