Zīmola KFC pozicionējums un auditorijas uztvere par zīmolu laika posmā no 2015. gada augusta līdz novembrim
Author
Rasa, Marlēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Globālajam zīmolam KFC ienākot Latvijas tirgū, aktīvi norisinājās dažādas komunikācijas un reklāmas aktivitātes, kuras darba ietvaros tiks apskatītas un analizētas, lai noteiktu kāda ir zīmola komunicētā identitāte un kāds ir patērētāju viedoklis par zīmolu. Uzdevums ir iepazīties ar KFC zīmola ārējo komunikāciju, kas noris, jaunam zīmolam ienākot tirgū. Tiks apskatīta zīmola FaceBook lapā veidotā komunikācija ar patērētājiem, analizēti vizuālie reklāmas materiāli un noskaidrota zīmola komunicētā identitāte. Pētījumā tiks noskaidrots, vai zīmola identitāte ir pieņēmusi kādas nacionālās/kulturālās iezīmes. Lai to noskaidrotu, tiks veikta kontentanalīze vizuālajiem reklāmas materiāliem un kontentanalīze zīmola komunikācijai FaceBook portālā. Tiks veikta patērētāju aptauja, lai noskaidrotu patērētāju attieksmi, kas ir apmeklējuši KFC Latvijā un ārzemēs, lai noskaidrotu, vai filiāles atvēršana Latvijā ir mainījusi attieksmi pret zīmolu. Pētījuma uzdevumi: Iepazīties ar zīmola identitātes un zīmola komunikācijas teorijām, lai izprastu izvēlēto zīmolu, kā arī apskatīt patērētāja attieksmes, uztveres un paradumu teorijas. Izpētīt KFC zīmola identitāti, komunikāciju, noskaidrot, vai zīmolam ir parādījušās kādas nacionālās iezīmes, kādas tika sākotnēji noteiktas zīmolam, kā arī– kāds ir patērētāju viedoklis par šo zīmolu. Veikt iegūto datu apkopošanu un analīzi. Global brands KFC entering the Latvian market, assets held in a variety of communication and promotional activities, which are part of the job that will be discussed and analyzed in order to determine what is the brand identity and the consumer viewpoint to the brand. The challenge is to get acquainted with the KFC brand external communication, which takes place when a new brand enters the market. Will highlight the brand's FaceBook page was created by communication with consumers, analyzed visual promotional materials and established brand identity to communicate. The study will determine whether the brand identity has adopted a national / cultural features. To find that out content analysis of visual advertising materials and content analysis of brand communication FaceBook site will be carried out. Consumer survey will be conducted to determine the attitudes of consumers who have visited KFC Latvia and abroad in order to ascertain whether opening of a branch in Latvia has changed its attitude towards the brand. Research objectives: To get acquainted with brand identity and brand communication theories in order to understand the chosen brand, as well as a look at consumer attitudes and perceptions and behavioral theories. Explore the KFC brand identity, communication, find out whether the brand has emerged a national theme, which were originally set out in the brand as well – what is the point of view of consumers against this brand. Take the resulting collection and analysis as well as draw conclusions on the findings.