Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorTurka-Raģe, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:00Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51953
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31650
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze”. Arvien vairāk cilvēki iepērkas internetā un mācās uzticēties interneta veikalu sniegtajiem pakalpojumiem. Komunikācija sociālajos tīklos ir viens no instrumentiem, kā veikali var piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību un likt konkrēto pirkumu izdarīt noteiktā interneta veikalā. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot ar kādiem paņēmieniem zīmoli sociālajos medijos cenšas piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos, un kā šo komunikāciju atpazīst un uztver uzņēmumu sociālo tīklu sekotāji. Bakalaura darbs tiks veidots trīs daļās: teorētiskā daļa, metodoloģiskā daļa, empīriskā daļa. Pirmajā daļā tiks apskatīta un apkopota teorija par zīmolu, sociālajiem medijiem un pircēju paradumiem. Otrajā aprakstītas izmantotās pētniecības metodes – gadījuma analīze, kontentanalīze, aptauja un fokusa grupas intervija. Trešajā daļā tiks veikts pētījums, ar mērķi analizēt komunikāciju sociālajos medijos.
dc.description.abstractBachelor’s thesis title is “Brand communication in social media: case study of online stores “www.1a.lv" and “www.220.lv””. Communication in social networks is one of the instruments as stores can attract potential buyers' attention and put a particular purchase to make certain the online store. Bachelor's goal is to find ways by which social media brands trying to attract news clients and retain existing, and how communication is recognized and is perceived corporate social network followers. Bachelor thesis will be constructed in three parts: the theoretical part of the methodological part of the empirical part. The first part will be discussed and summarized the theory of branding, social media and consumer behavior. The second describes the research methods - case study, content analysis, questionnaire and focus group interview. The third part will be a study in order to analyze communication in social media.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectinterneta veikals
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectzīmols
dc.subjectuzmanības piesaistīšana
dc.subject1a.lv
dc.titleZīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze
dc.title.alternativeBrand communication in social media: case study of online stores “www.1a.lv" and “www.220.lv
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record