Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorRošāne, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:01Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51954
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31651
dc.description.abstractDarba autore bakalaura darbu ir izvēlējusies rakstīt par tēmu „Reklāmas projekti žurnālā „Ieva”: auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze”. Šī brīža aktualitāte, kas novērojama reklāmas tirgū ir nestandarta reklāma jeb reklāmas projekti žurnālos-iespēja ar žurnāla redakcijas dalību un radošu pieeju parādīt produktu/ pakalpojumu un izraisīt interesi par to. Darba autores profesionālā specifika ļāvusi novērot, ka lai gan reklāmas projekti tiek marķēti, taču lasītāji reklāmu, kurā ir liels daudzums informējoša materiāla un bilžu, nemaz neuztver kā reklāmu. Līdz ar to ir interesanti izpētīt, žurnāla lasītāju un reklāmdevēju viedokli par reklāmas projektiem, to uztveri un efektivitāti. Līdz ar to bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt žurnāla Ieva lasītāju un reklāmdevēju viedokļus par esošajiem reklāmas projektiem, to uztveri un efektivitāti 2015. gada numuros laika posmā no janvāra līdz novembrim. Darba teorētiskajā daļā tiek noskaidrots, kas ir mārketinga komunikācija un auditorijas uztvere. Metodoloģiskajā daļā tika veikta sekundāro datu analīze, divpadsmit daļēji strukturētās intervijas gan ar reklāmdevējiem, gan lasītājiem un aptaujas anketas. Empīriskajā daļā – pētījuma rezultātu apkopojums un analīze. Nobeigumā – tika veikti secinājumi pamatojoties uz respondentu viedokļiem par reklāmas projektiem žurnālā IEVA. Rezultāti ļāva iegūt priekšstatu par reklāmas projektu uztveri un efektivitāti
dc.description.abstractThe author of the work chose to write about „Advertising projects in magazine “Ieva”: analysis of audience`s and advertiser`s opinions”. Currently, in the advertising market, the topicality is nonstandard advertisements- advertising projects in magazines- an opportunity to broadcast a product or a service and create an interest in it, by using the creative approach of the magazine’s editorial staff. In her professional experience author has observed, that even though advertising campaigns that include a large amount of interesting material and pictures are marked as such, readers don’t perceive it as an advertisement. Due to this fact, it is interesting to explore both readers’ and advertisers’ opinions on advertising projects, their perceptions and effectiveness. Thus, the goal of the work is to explore and analyze opinions about current marketing campaigns, perceptions of them and their effectiveness, as reported by both readers and advertisers of the magazine’s ‘Ieva’ issues from January 2015 to November 2015. In the theoretical section of the work author explores what exactly is marketing communication and the perception of the audience. In the methodological section, an analysis of the secondary data is performed as well as twelve interviews with advertisers and audience, and questionnaires. Empirical section includes the summary and analysis of results. Final section consists of conclusions that were made based on opinions of responders. These results allowed for better understanding of the perceptions and effectiveness of advertising projects.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectreklāma
dc.subjectžurnāls
dc.subjectaudtorija
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.titleReklāmas projekti žurnālā "Ieva": auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze
dc.title.alternativeAdvertising projects in magazine "Ieva": analysis of audience's and advertiser's opinions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record