• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Līdzi ņemamās maltītes izvēles kritēriji studentu auditorijā

Thumbnail
Öffnen
309-51965-Alpa_Sabine_sa12025.pdf (922.8Kb)
Autor
Alpa, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir „Līdzi ņemamās maltītes izvēles kritēriji studentu auditorijā”. Darba ietvaros tiks pētīti līdzi ņemamās maltītes izvēli noteicošie faktori studentu auditorijā. Darba pētnieciskais jautājums ir: „Kādi ir līdzi ņemamās maltītes izvēles kritēriji studentu auditorijā?” Pētījuma objekts ir līdzi ņemamā maltīte, bet pētījuma priekšmets ir izvēli noteicošie faktori. Darbs sastāv no šādām nodaļām: zīmols, patērētāju uzvedība, lojalitāte, mārketinga komunikācija, metodoloģija un empīriskā daļa. Darbam tika izvēlētas trīs pētījuma metodes: anketēšana, fokusgrupas intervija un daļēji strukturētās intervijas. Apkopojot pētījuma laikā iegūtos rezultātus, tika izdarīti secinājumi.
 
Bachelor thesis called "Influencing factors on the students choice of takeaway meals”. Due to research of the job will be explored takeaway choice determinants of student audience. Work research question is: "What is the take-away selection criteria on the students choice?" The object of research is a take-away, but the object of the research is the choice of the determining factors. The work consists of the following sections: brand, consumer behavior, loyalty, marketing communication, methodology and empirical part. The study used three research methods: surveys, focus groups interview, semi-structured interviews. Summarizing the study results, the conclusions were reached.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31661
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV