Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorPodskočija, Nellija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-13T02:01:11Z
dc.date.available2016-02-13T02:01:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51747
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31731
dc.description.abstractNellijas Podskočijas izstrādātais diplomdarbs „ 6 -7 gadus vecu bērnu intereses veidošanās par lasīšanu” veltīts bērnu interesei par lasīšanu problemātikai. Problēmas būtība: Veiktie pētījumi par bērnu sagatavotību skolai parāda, ka daļai bērnu ir ļoti vāji attīstīta lasītprasme, kas, sākot skolas gaitas, kavē mācīšanās procesu. Tādēļ ir svarīgi meklēt metodes un paņēmienus, kas rosina interesi par grāmatu , jo tas ir pamats lasīšani. Pētījuma mērķis: Izpētīt intereses veidošanos par lasīšanu 6 -7 gadus veciem bērniem, ievērojot vecumposma īpatnības. Hipotēze: Pārzinot 6 -7 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības, intereses un vajadzības, izmantojot dažādas lasīšanas metodes un paņēmienus, ir iespējams veicināt bērna intereses veidošanos par lasīšanu. Pētniecības metodes: Teorētiskās literatūras analīze, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība- literatūras rotaļnodarbības vadīšana, anketēšana, novērošana, datu statistikas apstrāde. Darba nozīmīgums: izmantojams literatūras rotaļdarbībās pirmsskolas 6 -7 gadīgo bērnu grupās. Diplomdarba apjoms: 64 lpp., 24 pielikumi, 29 literatūras avoti. Pētījuma bāze: XX pirmskolas izglītības iestāde. Pētījumā tika iesaistīti 19 : 6 -7 gadus veci bērni, 19 bērnu vecāki.
dc.description.abstractTheme of the research: Building an interest in reading of 6 -7 years old children. Essence of the problem: The studies made about children's readiness for school shows that their knowledge and skills are good - pre-school prepares children for school. However, probing deeper in the data, researchers every time have emphasized, that part (this small part keeps growing) of the children have very weak developed reading skills, that, when they start school, blocks the learning process. Therefore, it is important to encourage children's joy of reading. Aim of the research: Explore reading interest promotion possibilities of 6 -7 years old children, taking into account their age characteristics. Hypothesis: Knowing the 6 -7 year-olds age group peculiarities, interests and needs, using various reading promotion methods and techniques, it is already possible to promote the joy of reading when children are in pre-school age. Research methods: Literature research, pedagogical activity – management of reading lesson, cary out questionnaires, analysis of the received results. Keywords: interests, reading promotion, methods, skills, abilities. Significance of work: can be used as formation of interest in reading classes in pre-school for 6 -7 years -old children's groups. Diploma volume: 64 pages, 24 annexes, 29 literature sources.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectLasīšana
dc.subjectIntereses veidošanās par lasīšanu
dc.subjectIemaņas
dc.subjectPrasmes
dc.title6-7 gadu vecu bērnu intereses veidošana par lasīšanu
dc.title.alternativeBuilding an interest in reading of 6-7 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record