Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorSavickis, Pāvils
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-04-29T01:01:21Z
dc.date.available2016-04-29T01:01:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52163
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31811
dc.description.abstractBakalaura darba tēmas nosaukums ir “Jauna produkta virzīšana tirgū”. Mūsdienu patēriņa tirgus ir piesātināts ar produktiem. Produkti, kas nesasniedz iecerētos pārdošanas apjomus tirgu ātri pamet, bet veiksmīgiem produktiem rodas jauni konkurenti, un tie cieš realizācijas apjomu sarukumu. Viens no veidiem, kā noturēt vai palielināt realizācijas apjomus, ir mārketinga komunikācijas. Tomēr, lai panāktu vēlamo ietekmi uz mērķauditoriju, ir jāizvēlas efektīvāko mārketinga komunikāciju metodi vai to kopumu. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA “Samsung Electronics Baltics” jaunu produktu virzīšanu tirgū un līdzšinējās mārketinga komunikācijas efektivitāti produkta dzīves ciklos. Darbā tiek apkopota literatūra par uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, produkta dzīves ciklu, marketinga komunikācijām un elektronikas preču patēriņa tirgu, padziļināti izpētot konkurentus un analizējot patērētāju televizoru iegādes paradumus un motivējošos faktorus. Pēc pētījuma veikšanas tiek izteikti priekšlikumi, lai uzlabotu produkta konkurētspēju tirgū, efektivizējot uzņēmuma mārketinga komunikācijas. Darbs rakstīts latviešu valodā. Aprakstošās daļas apjoms sastāda 66 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 29 attēli, 14 tabulas, 3 pielikumi un tika izmantoti 33 literatūras avoti.
dc.description.abstractBachelor thesis title is “New Product Launch in the Market”. Contemporary consumer market is replete with products. Products that do not reach the intended sales amounts leave the market quickly but successful products meet new competitors damaging the realization amounts. One of the ways to hold or increase the realization amounts is marketing communication. However, in order to influence the targeted customer group most effective method(s) of marketing communication must be chosen. The aim of this work is to explore new product launch in the market and the hitherto effectiveness of the marketing communication of the “Samsung Electronics Baltics”, Ltd product lifespan. This work gathers literature of the enterprise’s inner and outer environment, product lifespan, marketing communications and consumer market of the electronic goods. Closer look has been brought to the analysis of the competitors and consumer habits, their motivating factors when choosing a television set. End results of this research suggest ways of increase for product competitiveness in the market by more effective marketing communication of the enterprise. Work is implemented in Latvian language. Descriptive part consists of 66 pages. Work contains 29 pictures, 14 tables, 3 annexes. 33 sources of literature have been used.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSamsung TV
dc.subjectMārketinga komunikācijas
dc.subjectProdukta dzīves cikls
dc.subjectMārketinga komunikāciju analīze
dc.titleJauna produkta virzīšana tirgū
dc.title.alternativeNew product launch in the market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record