Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorKarlsons, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:00Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52954
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31903
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Klientu apmierinātība Latvijas komercbankās”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par klientu apmierinātību, novērtēt klientu apmierinātību Latvijas bankās vairāku gadu griezumā, kā arī salīdzināt ar citu valstu banku klientu apmierinātības līmeni. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo klientam tiek piešķirta arvien lielāka nozīme uzņēmuma veiksmīgai darbībai. Klients ir primārais, kas nosaka organizācijas peļņu. Bankām ir svarīgi iegūt apmierinātus klientus, kas ar laiku kļūst par lojāliem, jo tas nozīmēs veiksmīgu darbību ilgtermiņā. Darba gaitā tiek analizēta klientu apmierinātības būtība, tās ietekmējošie faktori, klienta vērtības un klienta pārvaldības sistēmas nozīme uzņēmuma darbībā, tiek apskatīti dažādi klientu apmierinātības pētījumi, kā arī izpētīta pašreizējā klientu apmierinātība Latvijas komercbankās. Darba nobeigumā ir formulēti galvenie secinājumi, problēmas un priekšlikumi to risināšanai. Darbs sastāv no 62 lappusēm, ilustrēts ar 24 attēliem, 3 tabulām un 3 pielikumiem.
dc.description.abstractBachelor’s thesis is “Client satisfaction in Latvian commercial banks”. Bachelor thesis theory based object is to evaluate the satisfaction in Latvian commercial banks through the ages and also to compare with other countries clients satisfaction level. Bachelor’s thesis is actual because the client is more and more important for banks. Client is the primary who gives the company profit. It is important for banks to get satisfied customers, who become loyal in time because it menas long-term relationships. In the research there is information about client satisfaction, factors that are influencing satisfaction, customer value and customer management system in company business, there is inspected various customer satisfaction surveys, and examined the current customer satisfaction level in Latvian commercial banks. Conclusion of bachelor thesis emphasizes the major issues summarizing the whole work. The most important problems are defined and solution proposals are given. The bachelor thesis consists of 62 pages, including 24 pictures, 3 tables and 3 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectklientu apmierinātība
dc.subjectklientu attiecību pārvaldība
dc.subjectbanku sektors
dc.subjectLatvija
dc.subjectpētījumi
dc.titleKlientu apmierinātība Latvijas komercbankās.
dc.title.alternativeClient Satisfaction in Latvian commercial banks.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record