Show simple item record

dc.contributor.advisorRozevskis, Uldis
dc.contributor.authorMatvejevs, Rodions
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:07Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53192
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31928
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „reālā laika solīšana un tā pielietošana digitālajā mārketingā”. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt reālā laika solīšanas izmantošanas iespējas Latvijas digitālajā mārketinga vidē. Maģistra darba pētījuma problēma veidojas no tā, ka mūsdienās strauji attīstās digitālā mārketinga tirgus. Ja kādreiz digitālais mārketingā publicēja ekrāna reklāmas interneta portālos un nosūtīja e-pasta reklāmas, tad šobrīd izmantoto mārketinga metožu ir ļoti daudz. Reklāmas tiek publicētas ne tikai mājas lapās, bet arī sociālajos tīklos, paplašinot cilvēku skaitu, kuriem reklāmu ispējams publicēt. Tomēr cilvēka prasības arvien pieaug. Reklāmas, kas paredzētas lielām auditoriju grupām, vairs nav tik efektīvas. Katrs portāla lietotājs vēlas personiskāku pieeju un reklāmu, kas paredzēta tieši viņam. Darba pētnieciskie rezultāti tika iegūti, analizējot digitālā mārketinga metodes, tehnoloģiskos rīkus, kas nodrošina šo metožu izpildi, reālā laika solīšanas tehnoloģiju un Latvijas aģentūras, kuras šobrīd darbojas digitālā mārketinga tirgū. Maģistra darbā tika secināts, ka reālā laika solīšanas metodei ir perspektīves attīstīties Latvijas digitālā mārketinga tirgū un būt par tehnoloģiju, kuru izmanto, lai īstenotu digitālā mārketinga metodes. Maģistra darbs sastāv no 80 lappusēm. Darbā ietvertas 3 nodaļas un apakšnodaļas. Darbs uzrakstīts latviešu valodā un ietver 29 attēlus, 1 tabula, 40 literatūras avotus un 2 pielikumus.
dc.description.abstractTheme of the master`s paper is „Real Time Bidding usage for digital marketing”. The aim of this master paper is evaluate the use of real-time bidding opportunities for Latvian digital marketing environment. Master's paper research problem is that nowadays rapidly evolving digital marketing market. Whenever Digital Marketing published a display advertising web sites and sent email advertising then currently there is lot of used marketing methods. Ads are published not only on the pages, but also in social networks by expanding the number of people likely to publish an ad. However, human requirements are increasing. Ads that focus on great audience groups are no longer as effective. Each portal user wants more personal approach and an ad that directs only for each person. Work research results were obtained by, analyzing digital marketing methods, tools that ensure enforcement of these methods, which we are currently operating in the market of digital marketing. Master's work was concluded method has perspectives to grow in Latvian digital marketing market be a technology used to practice the digital marketing methods. This master paper consists of 80 pages. Work includes 3 chapters and subchapters. Work is written in Latvian and includes 29 figures, 1 table, 40 literatures and 2 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectreālā laika solīšana
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectRTB
dc.subjectreklāmas aģentūras
dc.titleREĀLĀ LAIKA SOLĪŠANA UN TĀS PIELIETOŠANA DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ
dc.title.alternativeReal Time Bidding usage for digital marketing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record