Uzņēmuma A/S Tallink klientu apmierinātības analīze.
Автор
Bistrova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmumiem ir svarīgi zināt klientu viedokli un attieksmi par tā piedāvātiem produktiem, tas palīdz pieņemt lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem. Bakalaura darba mērķis ir analizēt klientu apmierinātību ar uzņēmuma A/S“Tallink” sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī izdarīt secinājumus un piedāvāt risinājumus uzņēmuma A/S „Tallink” darbības uzlabošanai. Darbā tiek aplūkota kruīzu ceļojumu vēsture, tūrisma pakalpojumu būtība un organizēšanas principi, biznesa segmentēšana un mārketings, kā arī klientu apmierinātības lomu uzņēmumu darbībā un tās izpētes metodes. Kā arī, lai apstiprinātu teorētiskās atziņas, tika veikta A/S „Tallink” klientu aptauja un darbinieku intervija. Gan klientu aptauja, gan personāla intervija parādīja, ka A/S „Tallink” klientu apmierinātības līmenis ir salīdzinoši augstā līmenī, tomēr abi pētījumi atklāja vairākas lietas, kas ievērojami mazina klientu apmierinātību. For companies it is important to know customers' opinions and attitudes about products it offers, it helps to take decisions on strengthening customer loyalty and other customer service related issues. The objective of work is to analyze customer satisfaction with the company's JSC "Tallink" rendered service, as well as to draw conclusions and propose solutions company JSC "Tallink" to improve the performance. The work describes the history of cruises, tourist services in the nature and principles of organization, business segmentation and marketing, the role of customer satisfaction in companies and its research methods. As well as to confirm the theoretical conclusions were made JSC "Tallink" customer survey and interview of staff. The customer survey and interview of staff showed that JSC "Tallink" customer satisfaction is at relatively high level, however, both studies revealed a number of things which greatly reduces customer satisfaction.