Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorZaiceva, Vlada
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:10Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53323
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31940
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „RITO zīmola identitāte” Bakalaura darbs tiek veltīts zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola identitātes veidošanai. Par darba izpētes objektu tika izvēlēts RITO veikalu tīkla zīmols. Pētījuma laikā RITO zīmolam notiek pārmaiņas zīmola vizuālā identitātē. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz zīmola un zīmola identitātes teorētisko izpratni, veikt trauku veikalu tīkla zīmola RITO identitātes analīzi un izstrādāt priekšlikumus RITO zīmola pilnveidošanai un attīstībai nākotnē. Empīriskajā pētījumā tiek izmantotas ekspertintervijas un aptaujas metodes. Pamatojoties uz eksperta intervijas iegūtiem datiem, tika noteikts RITO zīmola identitātes ideālais saturs un pamatojoties uz Arkolat uzņēmuma darbinieku un RITO zīmola patērētāju aptaujas iegūtiem datiem, tika noteikts, ka RITO zīmola ieinteresētas puses līdzīgi uztver RITO zīmola identitāti. Rezultātā tika secināts, ka RITO zīmola identitāte ir labi izstrādāta, tomēr Arkolat uzņēmuma darbiniekiem un RITO zīmola patērētājiem trūkst zināšanu par RITO zīmola identitātes atsevišķiem punktiem. Kā arī Arkolat uzņēmuma darbinieku un RITO zīmola patērētāju asociācijas par RITO zīmolu un RITO zīmola personību ir līdzīgas. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām; tajā ir 98 lpp, 42 attēli, 1 tabula un 10 pielikumi, literatūras saraksts ar 87 nosaukumiem.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor thesis is “RITO brand identity”. The Bachelor thesis is dedicated to the knowledge of the brand's essence, as well as successful identity's creation of the brand. The subject of the thesis has been chosen the brand of RITO stores chain. During the research RITO visual brand identity is changing. The aim of the Bachelor thesis is basing on the brand and brand identity's theoretical understanding, to analyze RITO store chain brand's identity and draw up suggestions for RITO brand development and improvement in the future. In the empirical research an expert interview as well as survey methods are used. On the basis of obtained data from the expert interview, the perfect content of RITO brand has been clarified. On the basis of Arkolat company employee's as well as RITO brand consumer's survey findings, it has been determinated, that stakeholders of RITO brand perceive the brand identity similarly. As a result, it has been concluded that RITO brand'a identity is well developed, however, the Arkolat company's employees and RITO brand consumers have lack of knowledge about RITO brand identity in several points. Likewise, Arkolat company's employees and RITO brand consumers have similar associations about RITO brand and brand personality. Bachelor thesis consists of three parts, including 99 pages, 42 illustrations, 1 table and 10 appendixes, bibliographical list of 87 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectzīmola personība
dc.subjectzīmola vizuālā identitāte
dc.subjectRITO zīmols
dc.titleRITO zīmola identitāte.
dc.title.alternativeRITO brand identity.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record