Jaunieši kā dzīvības apdrošināšanas mērķa tirgus.
Author
Neiberga, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Dzīvības apdrošināšanas sabiedrība „ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle” ir atzinusi, ka jauniešu segments ir vēl neapgūts – tajā ir zemi pārdošanas rādītāji, salīdzinot ar vecākiem iedzīvotājiem, un jauniešu segmentam nav speciāli veidoti virzīšanas pasākumi. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauniešu segmenta analīzi, identificēt segmenta daļu, kas ir pievilcīgs mērķa tirgus dzīvības apdrošināšanas tirgum un izstrādāt priekšlikumus dzīvības apdrošināšanas virzīšanas jauniešu tirgū pasākumu saturam. No tā izriet, ka darba uzdevumi ir jauniešu daudzfaktoru segmentēšana un segmenta vērtēšana. Papildus nepieciešams noskaidrot jauniešu viedokli par esošajiem virzīšanas pasākumiem, lai izstrādātu priekšlikumus to saturam. Rezultātā, darbā iegūta jauniešu segmenta analīze un vēlamās pazīmes virzīšanas materiālu saturam. Life insurance company „ERGO Life Insurance SE Latvian branch” has indicated that youth segment is still unexploited, it shows low sales figures compared to the older segments, and youth segment has no specially designed promotional activities. Goal of Bachelor Thesis is to find out whether some part of youth segment would like to become a life insurance product users and whether that segment have the resources to do so. Main tasks of the thesis are to do youth multivariable segmentation and segment evaluation. As well to find out young people's views on the current promotional activities, to develop proposals for their content. As a result, Bachelor presents youth segment analysis and evaluation, and necessities of the promotional content.