Tirdzniecības centra "Rīga Plaza" apmeklētāju apmierinātības analīze.
Author
Kublinska, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Tirdzniecības centra “Rīga Plaza” apmeklētāju apmierinātības analīze.” Problēmas būtība ir tā, ka mūsdienās pieaugot savstarpējai konkurencei, arī starp tirdzniecības centriem, uzņēmumiem ir jānovērtē klientu apmierinātība, kas ļautu veikt sekojošus darbības šo klientu noturēšanā un lojalitātes izveidošanā, jo tieši apmierināti klienti un lojālo klientu bāze veidos uzņēmumu konkurētspējīgāku un ilgstpējīgāku. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par klientu apmierinātību un t/c “Rīga Plaza” apmeklētāju sniegto informāciju, noteikt nozīmīgākās problēmas saistībā ar pircēju apmierinātību un izstrādāt priekšlikumus tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes un pircēju apmierinātības uzlabošanai, kā arī konkurētspējas paaugstināšanai. Praktiskajā daļā tiek pētīta klientu apmierinātība ar tirdzniecības centru “ Rīga Plaza” ar aptaujas metodes palīdzību un sekojoši tiek izstrādāti priekšlikumi. Darba apjoms ir 63 lappuses, un tas sastāv no 3 daļām. Darbā ievietotas 5 tabulas, 28 attēli un iekļauti 2 pielikumi. Informācijas avotus sastāda 6 grāmatas, 14 zinātniskie raksti, 27 interneta resursi un 1 nepublicētais materiāls, kopā 48 avoti. Atslēgvārdi: klientu apmierinātība, patēriņa vērtība, lojalitāte, patērētāju kapitāls, tirdzniecības centrs. The topic of Bachelor thesis topic is “Analysis of satisfaction of shopping mall`s “Rīga Plaza” visitors”. The core of the problem is that today increasing the competition between shopping centers companies must assess customer satisfaction, which would allow for the following activities in to making customer loyalty and retention, because satisfied customers and loyal customers will make enterprises more competitive and more sustainable. Aim of the study is by using the knowledge of theory about customer satisfaction and the information provided by shopping mall`s “Riga Plaza” visitors, identify the most important problems in connection with the customer satisfaction and to develop proposals for improvement of shopping mall`s service quality and customer satisfaction, as well as for improvement of competitiveness. The volume of Bachelor thesis is 63 pages, and it consists of 3 parts. Bachelor thesis includes 5 tables, 28 images and 2 appendixes. Information sources comprises 6 books, 14 scientific articles, 27 online resources and one unpublished material, altogether 48 sources. Keywords: customer satisfaction, consumer value, loyalty, consumer equity, shopping mall.