Sociālo mēdiju izmantošana uzņēmuma "Narciss" mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū.
Author
Ļepeško, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās sociālie mediji ir katra indivīda dzīves neatņemama sastāvdaļa. Tas ir ne tikai ātrs, ērts un lēts komunicēšanas veids, bet arī uzņēmuma būtiska daļa, lai sniegtu klientam informāciju par zīmolu. Ar mārketinga komunikācijas palīdzību sociālos mēdijos uzņēmumi piedāvā tūlītēju atgriezenisko saiti, individuālo pieeju un atsaucību, radot rūpes par katru klientu atsevišķi, nevis masveidā. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko bāzi par integrētā mārketinga komunikācijām, izpētīt “Narciss” zīmola sociālo mēdiju komunikācijas komunikatīvo efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai un atpazīstamības paaugstināšanai. Lai sasniegtu izvirzītu noslēguma darba mērķi, tika izmantotas ekspertintervijas un aptaujas metodes. Pamatojoties uz aptaujas rezultātiem tika secināts, ka “Narciss” zīmols nav lapi atpazīstams Latvijas tirgū. Savukārt ekspertinterviju analīze liecina, ka zīmols attīsta komunikāciju ar patērētājiem, bet tomēr lenāk, nekā ir parēdzēts. Darba izpētes procesā tika secināts, ka “Narciss” zīmolam ir vadoša pozīcijā sociālos mēdijos konkurentu starpā. Primāras komunikācijas kanāli ir facebook un instagram profilos. Darbs sastāv no 66 lapaspusēm, 3 tabulām, 23 attēliem un 2 pielikumiem. Today, the social media is each individual's part of life. It is not only fast, convenient and cheap way of communication, but also an essential part of the company to provide customers information about the brand. With the help of marketing communication in social media companies offer instant feedback, individual approach and responsiveness, creating concern for each client individually, not for mass. The goal is based on the theoretical basis of integrated marketing communications, to explore "Narciss" brand's social media communication communicative effectiveness and to draw up proposals for its improvement and to increase the recognition. To achieve the final objective of the work there are experts interview and survey methods used. Based on the survey results, it was concluded that the "Narciss" brand is not well recognizable in Latvian market, however, marketing expert story shows, that the brand is developing communication with consumers, however slowly than expected. The research process shows, that "Narciss" brand has a leading position among competitors in the social media. The primary communication channels are Facebook and Intagram profiles. The work consists of 66 pages 3 tables, 23 pictures and 2 attachments.