SIA "STENDERS" konkurētspēja Latvijas tirgū.
Author
Rītiņa, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Konkurence pieaug katru gadu pateicoties ekonomikas izaugsmei, kā arī globalizācijai. Uzņēmumiem Latvijas tirgū nav jāsacenšas tikai ar citiem vietējiem ražotājiem, bet arī ar pasaules līmeņa zīmoliem. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi darboties piesātinātas konkurences vidē, tam ir jāgarantē konkurētspējas priekšrocības, veidojot ilgtspējīgu stratēģiju. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt SIA “Stenders” konkurētspēju Latvijas tirgū, atklāt neizmantotās iespējas un sniegt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Darbā veikts pētījums par SIA “Stenders” tirgus pozīciju un patērētāju viedokli par uzņēmuma konkurētspējas priekšrocībām. Darba rezultātā ir izveidota ķermeņa kopšanas produktu tirgus analīze, atklātas SIA” Stenders” neizmantotās iespējas tirgus daļas palielināšanā un izstrādāti priekšlikumi konkurētspējas palielināšanai. Iegūtos rezultātus ir iespējams izmantot uzņēmuma SIA “Stenders”, kā arī citu uzņēmumu konkurētspējas palielināšanai. Darbā ir 64 lapaspuses, 10 tabulas, 23 attēli un 4 pielikumi. As a result of globalisation and economic growth, competition gets more intense every year. Companies in Latvian market have to compete not only with local producers, but also with global brands. If companies want to be successful in saturated competition environment, they have to create sustainable strategy to ensure competitive advantage. Goal of Bachelor Thesis is to find out competitiveness of enterprise SIA “Stenders” in Latvian market, discover missed opportunities and develop recommendations for company’s competitiveness increase. The research done in Thesis is about SIA “Stenders” positon in Latvian market and consumer opinion about competitive advantage of enterprise SIA “Stenders”. The result of Thesis is analysis of beauty and personal care industry in Latvia, discovered SIA “Stenders” missed opportunities to increase market share and developed proposals for successful competitiveness increase. The results of the research might be used to increase enterprise SIA “Stenders” and other company’s competitiveness. Thesis consists of 64 pages, 10 tables, 23 illustrations and 4 attachments.