Reklāmas ziņojuma satura salīdzinoša analīze Latvijas un Taizemes tirgū.
Author
Oļševska, Kristina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma “Reklāmas ziņojuma satura salīdzinošā analīze Latvijas un Taizemes tirgū”. Katrai kultūrai, īpaši austrumu un rietumu, katrai sabiedrībai, piemīt atšķirīgas vērtības, īpatnības un prioritātes, tādēļ mūsdienās nemitīgi konkurējošajā tirgū, uzņēmumam, kas vēlās veiksmīgi un ilgstoši pastāvēt, ir jāizprot kā pareizi aptvert savu mērķa tirgu: kādus medijus izvēlēties; kādas krāsu kombinācijas, mūzika tiks uztverta efektīvāk; tā pat, ko uzsvērt reklāmā saturā, lai noturētu uzmanību - vai pielietot humoru, vajadzības pārspīlējumu vai tomēr fokusēties uz detaļu un pārbaudītu faktu aprakstīšanu. Tādēļ šī bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā un Latvijas un Taizemes mediju, kultūras un reklāmu veidošanas analīzē iegūtajām atziņām, kā arī Latvijas un Taizemes iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, analizēt reklāmas ziņojuma satura veidošanas atšķirīgos faktorus un sniegt priekšlikumus Latvijas un Taizemes reklāmdevējiem šo reklāmu ziņojuma satura pilnveidošanai. Darba apjoms ir 95 lpp., tajā ir 30 attēli, 20 tabulas un 3 pielikumi, kā arī izmantotās literatūras sarakstā ir 80 nosaukumi. The theme of Bachelor thesis is “Comparative analyses of marketing message content in Latvia’s and Thailand’s market” In each culture, especially in the east and west, each society has different values, characteristics and priorities, so nowadays being suited in constantly competitive market, a company that wants to be successful and sustainable for a long run, need to understand how to properly define the target market: what kind of media to choose; what kind of color combination, music will be perceived more effectively; as well as where to emphasize in advertising content to keep the attention – whether to use humor, exaggeration or to focus on the details and proven facts. Therefore, the objective of the bachelor's thesis is, based on the acquired knowledge from theory and information given by Latvian and Thai media, culture and advertising analyses, as well as from Latvian and Thai population survey results, to analyze the different factors that influence advertising message content and to make suggestions for Latvian and Thai advertisers on how to improve the advertising message content. The volume of work is 95 pages, including 30 pictures, 20 tables and 3 appendices, as well as the references are titled by 80 names.