Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorVīze, Valts
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:19Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54039
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31982
dc.description.abstractPar bakalaura darba tēmu ir izvēlēta "Krāsu lietošana produkta iepakojuma veidošanā un to psiholoģiskā ietekme uz pircēju". Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un autora veiktā eksperimenta, un interviju rezultātiem, izpētīt pircēju asociācijas starp fasētā dzeramā ūdens iepakojuma noformējumā lietotajām krāsām un ūdens garšu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs ir strukturēts trīs daļās, proti, pirmajā daļā tiek apskatīts teorētiskais krāsu lietojums produktu iepakojuma veidošanā un krāsu psiholoģiskās ietekmes aspekti. Otrajā daļā tiek apskatīti dažādi eksperimenti, kuros var praktiski novērot krāsu psiholoģisko ietekmi uz pircēju. Trešajā daļā ir pētījuma apraksts, par veikto eksperimentu un ekspertu intervijām. Darba apjoms ir 67 lpp, tajā ir iekļauti 16 attēli un 5 pielikumi.
dc.description.abstractThe title of my bachelor’s thesis is "Color usage of packaging creation and its psychological impact on buyer". The goal of this thesis is, taking into account the theoretical conclusions, author's experiment and results of the interviews, to research consumer associations between colors used in packaged drinking water design and taste of the water, to find imperfections and to give suggestions for their prevention. The work is structured in three parts, for example, in the first paragraph there is studied theoretical color usage of the product packaging design and psychological impacts caused by color. The second part deals with a variety of experiments, where it is easy to notice the psychological impact on buyers caused by color. The third part of the study is a description of taken experiments and expert interviews. The amount of this work is 67 pages, it includes 16 pictures and 5 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkrāsu psiholoģiskā ietekme
dc.subjectpircēju uzvedība
dc.subjectprodukta iepakojuma noformēšana
dc.subjectpircēju psiholoģiskā uzvedība
dc.titleKrāsu izmantošana produkta iepakojuma veidošanā un to psiholoģiskā ietekme uz pircēju.
dc.title.alternativeColor usage of packaging creation and its psychological impact on buyer.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record