Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Pauls
dc.contributor.authorĀlere, Lūcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:19Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54047
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31983
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Uzņēmuma SIA „New Rosme” konkurētspējīgās priekšrocības Latvijas tirgū starptautiskā kontekstā”. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „New Rosme” konkurences vidi un konkurētspēju Latvijas tirgū, nosakot tā konkurētspējīgās priekšrocības un nepieciešamos uzlabojumus. Darba autore darba ietvaros ir aplūkojusi mūsdienās aktuālo jautājumu par uzņēmuma konkurētspēju un konkurētspējīgo priekšrocību veidošanu. Pirmajā nodaļā ir aplūkota teorētiskā informācija konkurētspēju un konkurētspējīgajām priekšrocībām, darba otrajā nodaļā ir sniegts ieskats apakšveļas nozares darbībā un to ietekmējošie faktori Latvijā, bet trešajā nodaļā ir analizēta uzņēmuma SIA „New Rosme” darbība, konkurētspēja un konkurētspējīgās priekšrocības. Darba autore ir izvirzījusi 13 secinājumus un 4 no secinājumiem izrietošos priekšlikumus. Darbs sastāv no 78 lapaspusēm, tas ietver 27 attēlus, 3 tabulas un 3 pielikumus. Darba izstrādē izmantoti 43 literatūras un citi informācijas avoti.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor thesis is „Company’s „New Rosme” Ltd. competitive advantages in the Latvian market in an international context.” The aim is to investigate the competitive environment and competitiveness of the company "New Rosme" Ltd. in the Latvian market, by identifying its competitive advantages and the necessary improvements. The author within the bachelor thesis has studied the issue of company’s competitiveness and the development of competitive advantage, which is a top actuality subject nowadays. In the first chapter there is provided theoretical information on competitiveness and competitive advantages, the second chapter provides an overview of the the underwear sector activities and the influencing factors in Latvia, and the third chapter examines the company’s "New Rosme" Ltd. operational activities, competitiveness and competitive advantages. The author has developed 13 specific conclusions and 4 proposals based on the conclusions. The thesis consists of 78 pages; it contains 27 pictures, 3 tables and 3 appendices. There are 43 literature and other sources of information applied and analyzed in the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectkonkurētspējīgās priekšrocības
dc.subjectapakšveļas nozare
dc.subjectPortera piecu spēku modelis
dc.subjecttirgus dalībnieki
dc.titleUzņēmuma SIA "New Rosme" konkurētspējīgās priekšrocības Latvijas tirgū starptautiskā kontekstā.
dc.title.alternativeCompany's "New Rosme" Ltd. competitive advantages in the Latvian market in an international context.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record