Mārketinga stratēģijas izstrāde autoservisam "Riepnieks" jaunu klientu piesaistei.
Author
Pumpure, Asnāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Lai gūtu praktisku pieredzi mārketinga stratēģijas izstrādē, autore par pētījumu objektu ir izvēlējusies mazu riepu maiņas autoservisu, kurā netiek veikti mārketinga pasākumi. Šī darba mērķis ir izpētīt esošo situāciju uzņēmumā “Riepinieks” un, pamatojoties uz mārketinga teorētiskajiem aspektiem, izstrādāt mārketinga stratēģiju autoservisa esošo klientu noturēšanai un jaunu klientu piesaistei. Darba gaitā tika apskatīta mārketinga attīstības vēsture, tā būtība un veidi, iegūta izpratne par mārketinga stratēģijas izstrādes principiem un nosacījumiem. Tālāk darbā ir veikta SIA “Riepinieks” mārketinga vides analīze - iekšējās un ārējās vides analīzes, konkurentu izpētes un SVID analīzes. Rezultātā ir izstrādāta mārketinga stratēģija un ieteikumi, kā attīstīt servisu un piesaistīt jaunus klientus. To gain practical experience in marketing strategy, the author of the study object has chosen a small tire change workshop where marketing measures are not taken. The aim of this work is to investigate the current situation in the company "Riepinieks" and based on the theoretical aspects of marketing, develop a marketing strategy for the company to retain existing customers and attract new ones. At the work process the history of marketing development was researched, its nature and forms, obtained an understanding of marketing strategy development principles and conditions. Further in work the SIA "Riepinieks" marketing environment analysis has been accomplished - internal and external environment analysis, competitor research and SWOT analysis. As a result the marketing strategy and recommendations has been developed, how to develop a workshop and to gain new customers.