SIA "Kristīnes darbnīca" patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīze.
Author
Mikulova, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma „Uzņēmuma „Kristīnes Darbnīca” patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīze” Katra uzņēmuma dzīvotspēja un panākumi ir tieši saistīti ar patērētāju, viņa vēlmēm un vajadzībām. Tieši tāpēc, tēma ir ļoti aktuāla mūsdienu pasaulē, kur uzņēmumam pat ar kavlitatīviem produktiem un pakalpojumiem ir grūtības gūt panākumus konkurentu vidū. Ir svarīgi atrast veiksmes atslēgu, panākumu kopumu. Svarīgi ir saprast patērētāju vēlmes un arī paredzēt viņu vajadzības, kā arī apmierināt viņu vajadzības īstajā laikā un brīdī. Jāpanāk, lai klients pirkšanas lēmuma pieņemšanas brīdī izvēlētos Jūsu produktus un pakalpojumus, nevis konkurentu. Audumu pārdošanas nozare ir diezgan īpatnēja. Nevar teikt, ka tā ir moderna, tomēr cilvēkiem no jauna rodas iespaids, ka šūt sev apģērbu ir stilīgi, nevis vecmodīgi. Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par patērētāju uzvedību ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma „Kristīnes Darbnīca” patērētāju uzvedību ietekmējošos faktorus un sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Pētījuma periods - no 2015. gada līdz 2016. gada maijam. Darba apjoms ir 63 lpp., tajā ir 27 attēli, 1 tabula un 5 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 28 nosaukums. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori, uzņēmums „Kristīnes Darbnīca”. SIA „Kristīnes Darbnīca” factors influencing consumer behaviour analysis The success and sustainability of a company is close related to it’s customer needs and wishes. That is why this subject is popular nowadays, when even companies with good qualitity products and service have difficulties to succeed between competitors. It is importent to find a key to success. Company also has to understand what customers want and what they need, and then satisfy their expectations at the right time and moment. Company has to do as much as possible, to make customer choose their product or service, instead of competitors. Fabric's sales industry is fairly specific. It is not new, however people think that it is stylish to sew clothes for themselves, not old-fashioned. The goal of this work is to analyse enterprise's „Kristīnes Darbnīca” influential factors of consumers behavior and to give propositions for marketing activity improvement, taking into account the theory about consumers behavior, as well as Latvian residents' questionnaire's results. The study period- from year of 2015 till May of 2016. Bachelor Thesis consists of 63 pages which include 27 pictures, 1 table and 5 appendixes. The list of literature references consists of 23 title. Keywords: customer behavior, factors influencing consumer behaviour, „Kristīnes Darbnīca”.