Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBaltiņa, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54593
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31991
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “ SIA “Apranga” mārketinga komunikāciju analīze”. Mārketinga komunikācijām ir būtiska nozīme uzņēmuma attīstības veicināšanai un patērētāju piesaistei, tāpēc ir svarīga atbilstošu veidu un kanālu izvēle. Veicot uzņēmuma esošo mārketinga komunikāciju analīzi, iespējams apzināties tās pozitīvos un negatīvos aspektus, līdz ar to arī uzlabotu komunikāciju ar patērētāju, izvēloties konkrētai mērķauditorijai piemērotus mārketinga komunikāciju veidus un kanālus. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt veikala Apranga mārketinga komunikācijas, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, darba autores novērojumiem un aptaujas rezultātiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus veikala Apranga mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi ir teorētisko aspektu analīze, esošo mārketinga komunikāciju analīze veikalam Apranga, pētījuma veikšana ar aptaujas, kā pētniecības metodes palīdzību, un priekšlikumu izstrādāšana. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētīti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek analizētas veikala Apranga mārketinga komunikācijas, un trešajā nodaļā, ar aptaujas anketas palīdzību, tiek analizēts respondentu vērtējums un attieksme pret mārketinga komunikācijām. Darba apjoms ir 71 lapaspuses. Tajā ir 20 attēli, 1 tabula un 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is „SIA „Apranga” marketing communications analysis”. Marketing communications are essential for a company to advance their development and attract consumers, therefore it is important for the appropriate type and channel selection. While making a company's current marketing communications analysis, it’s possible to identify it’s positive and negative aspects, thus also possible to improve communications with the consumers by choosing marketing communication types and channels for a particular target audience. The purpose of the Bachelor thesis is to assess the Apranga store marketing communications, based on the theoretical aspects of marketing communications, the author's observations and the results of a survey, as well as to develop proposals for the Apranga store marketing communications improvement. The main tasks are the analysis of theoretical aspects, the marketing communications analysis for the Apranga store, conducting a survey study, as a research method, and proposal development. The work consists of three chapters. The first chapter examines the theoretical aspects of marketing communications, the second chapter analyzes the Apranga store marketing communications, and the third chapter, with the help of a survey, analyzes the respondents’ rating and attitude towards marketing communications. The volume of work is 71 pages. It contains 20 pictures, 1 table and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectapģērbu veikali
dc.subjectApranga
dc.titleSIA "Apranga" mārketinga komunikāciju analīze.
dc.title.alternativeSIA „Apranga” marketing communication analysis.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record