Bērnu praktisko iemaņu attīstošu grāmatu dizaina specifika
Author
Putilova, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Ilustrācija ir viens no veidiem, ka grāmatu produkcija var piesaistīt uzmanību un radīt noskaņojumu. Grāmata ar ilustrācijām piesaista bērnu uzmanību un palīdz vieglāk uztvert teksta ideju. Ideja veidot bērnu pavārgrāmatu tika izvēlēta, jo tāda grāmata attīsta bērnu praktiskās iemaņas un risina aktuālu problēmu, kā bērniem un vecākiem kopā lietderīgi pavadīt brīvo laiku. Pavārgrāmata ir spilgts piemērs, kurā ilustrācijām un tekstam jābūt saskaņotam un jāpapildina vienam otru. Lai panāktu noteikto mērķi, autore ar salīdzinošo pieeju un analīzes metodi pētīja bērnu attīstošās grāmatas. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām un apakšnodaļām, secinājumiem un diviem pielikumiem. Darba kopējais apjoms ir 57 lapaspuses, tajās ir 47 attēli. Literatūras sarakstā ir 24 avoti. Illustration is the way how book can attract reader’s attention. Book with good illustrations attracts children attention and make it easier to understand the idea of text. The idea to develop a children's cookbook was chosen because it develops children's practical skills and solves serious problem, as child-parents spending free time together. Cookbook is a vivid example where illustrations and text must be consistent and complement each other. To achieve the set up target, author used comparative approach and analysis methods to study children’s developing books. Thesis consist of an introduction, 3 chapters and subchapters, conclusion and 2 annexes. The total size of thesis is 57 pages, containing 47 drawings. The bibliography – 24 sources.Keywords: cookbook, a child's developmental book, illustration, design.