Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorEverts, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:08Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53823
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32028
dc.description.abstractŠī diplomdarba mērķis ir uzzināt vizuālās identitātes vizuāli stilistiskās īpašības datortehnikas uzņēmumiem, kas specializējas datorkorpusu ražošanā, kā arī izstrādāt vizuālo identitāti un produkta dizainu datorkorpusu ražotājkompānijai „Vulcan”. Darbā tiek izklāstīta vizuālās identitātes vēsture un attīstība līdz mūsdienām; tiek aprakstīta koloristikas, burtveidola, logotipa un stila grāmatas nozīme uzņēmuma zīmolam. Darba pētījumā tiek izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzes metode, lai noskaidrotu vizuālās identitātes stilistiskos aspektus, ko izmanto datortehnikas uzņēmumi. Arī tiek veikta aptauja par to, kā cilvēki uztver datortehnikas dizaina aspektus. Pētījuma jautājums: kādas ir datortehnikas uzņēmumu, kas specializējas datoru korpusu veidošanā, vizuālās identitātes kopīgās īpašības? Radošajā daļā autors izveido datortehnikas uzņēmuma „Vulcan” vizuālo identitāti un ar 3D programmas palīdzību izveido datora korpusa dizaina vizualizācijas. Atslēgas vārdi: 3D vizualizācijas, vizuālā identitāte, logotips, datortehnikas uzņēmums, vizuāli stilistiskie aspekti, produkta dizains, krāsu palete, stila grāmata, burtveidols.
dc.description.abstractThe objective of this diploma thesis's thesis is to clarify the stylized aspects of product and visual branding for a computer hardware manufacturer, and to develop visual branding and product design for a computer case manufacturer Vulcan. This paper summarises the history and development of visual identity to this day, as well as states what color theory, typeface, logo and brand book signify to corporate identity. Quantitative and qualitative methods of analysis were used in this paper in order to find out what stylistic aspects of visual branding are used by computer hardware manufacturer companies. A survey was also performed concentrating on how individuals perceive computer hardware design aspects. The research question: what are the common qualities of visual branding among computer hardware companies specializing in computer case manufacturing. In the creative part of this research the visual identity of the computer case manufacturing company Vulcan has been created, and computer case design visualizations were modelled using a 3D program. Key words: 3D visualizations, visual identity, logo, computer hardware company, stilized visual aspects, product design, colour palette, brand book, typeface.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subject3D vizualizācijas
dc.subjectVizuālā identitāte
dc.subjectLogotips
dc.subjectDatortehnikas uzņēmums
dc.subjectVizuāli stilistiskie aspekti
dc.titleDatortehnikas ražotāja produkta un vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
dc.title.alternativeStylized aspects of product and visual branding for a computer hardware manufacturer
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record