Grafiskais dizains interaktīvās apmācības materiālos
Autor
Ariņa, Marianna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienu uzņēmumu konkurētspēju nosaka nevis modernākās tehnoloģijas, bet uzņēmuma intelektuālais kapitāls – darbinieku zināšanas un pieredze. Laikā, kad uzņēmumu darbinieki ir pārslogoti, un uzņēmumu mācību centriem ir jāspēj apmācīt modernā un efektīvā veidā, patērējot mazāk līdzekļu, interese par elektroniskajām mācībām pieaug. Minētais ietekmē arī elektronisko mācību dizainera darbu, jo tieši šie speciālisti ne tikai vizuālā veidā atveido mācību saturu un aiznes galvenās mācību idejas, bet arī notur apmācāmā interesi visā kursā. Šajā darbā tiek apskatīts, kāda ir grafiskäa dizaina specifika moderniem, interaktīviem, izglītojošiem materiāliem un kas būtu jāņem vērā šādu mācību dizaineriem. Noslēdzot veikto pētījumu, var secināt, ka, bieži vien šādu kursu dizaineri aizmirst, ka viņu darbiem jābūt ne tikai ar māksliniecisko, bet galvenokārt ar augstu pedagoģisko vērtību. Turklāt mūsdienu apmācāmā intereses piesaiste un noturēšana uzstāda aizvien jaunas dizaina prasības. Today, a competitive business is not determined by the most advanced technology, but by the company's intellectual capital: the knowledge and know-how of their employees. At a time when employees are overloaded and corporate training centres are assigned to train in a modern, efficient manner, using less budget, interest in e-learning is growing. This also affects the work of e-learning designers as those specialists not only turn the training content in a visual product and deliver main teaching ideas, but they also are responsible for keeping learner’s interest active throughout the course. This thesis explores what are the specifics of graphic design for interactive and educational materials; and what should the designers of such materials take into account. Closing this thesis it can be concluded that often designers of such courses forget that their work must not only contain good design, but mainly show high pedagogical value. In addition, to attract and retain learner’s interest new design requirements should be met.