Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilze
dc.contributor.authorKažoha, Diana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:19Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54729
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32063
dc.description.abstractDiplomdarbs ir pētījums par radošo rakstu darbu izmantošanu kā līdzekli valodas barjeras pārvarēšanā. Darbs sastāv no ievada un divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Ievadā tiek formulēts mērķis, uzdevumi mērķa sasniegšanai, kā arī tiek izvirzīta hipotēze. Teorētiskajā daļā tiek izpētīti runas veidošanās un valodas apguves posmi. Tiek aplūkotas kopīgās un atšķirīgas rakstīšanas un runāšanas kompetences iezīmes, kā arī šo kompetenču nozīme komunikācijas veicināšanā. Tiek analizēta skolēnu motivācija kā neatņemama stundas sastāvdaļa, lai veicinātu runāšanas un rakstīšanas kompetences attīstību. Diplomdarbā tiek aprakstītas arī 8 radošo rakstu darbu metodes motivācijas veicināšanai un valodas barjeras pārvarēšanā. Teorētiskās daļas nobeigumā tiek analizēts termins „valodas barjera“, tās rašanās iemesli un cēloņi. Praktiskajā daļā ir ietverti klašu apraksti, stundu plāni, šo stundu plānu izvērtējumi, kā arī anketu rezultātu analīze.
dc.description.abstractThe Diploma Paper is concerned with the research of use of creative writing as a means to overcome the language barrier. The paper consists of the introduction and two chapters: the theoretical and practical chapter. In the introduction, the aim and the objectives are stated, the hypothesis has been formulated. In the theoretical part, the stages of the speech formation and of language acquisition are described. The common and different characteristics of writing and speaking competencies are considered, as well as their role in promoting the communication competence. The pupils’ motivation is analysed as a necessary part of a lesson, in order to develop speaking and writing competence. In addition, 8 creative writing techniques are described for raising motivation and as a means for overcoming the language barrier. At the end of the theoretical part, the term of the “language barrier” is analysed, as well as its underlying causes and reasons. The practical part includes the descriptions of the classes, lesson plans, which were used to prove the hypothesis during the teachers’ practice, the evaluation of this lesson plans, as well as the analysis of the results of the questionnaires.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectradošie rakstu darbi
dc.subjectvalodas barjera
dc.subjectsvešvalodu mācību stunda
dc.subjectkreatives Schreiben
dc.titleRadoši rakstu darbi kā līdzeklis valodas barjeru pārvarēšanai vācu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeCreative Written Works to Overcome the Language Barrier in German as a Foreign Language Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record