Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliniece, Dace
dc.contributor.authorMihunova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:20Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54824
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32066
dc.description.abstractDiplomdarbs „ Mēdiju tekstu izmantošana tekstu izpratnes veicināšanai vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā” ir veltīts skolēnu lasīt prasmju pilnveidošanai vācu valodas stundās, izmantojot mēdiju tekstus. Šī darba tēma bija izvēlēta, jo lasītprasmes apguve ir viens no skolēnu izglītošanas svarīgākiem priekšnoteikumiem. Mēdiju tekstu izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās, dod skolēniem iespēju pilnveidot savas prasmes un iemaņas ne tikai tekstu lasīšanā, bet arī runāšanā un klausīšanā. Jaunas zināšanas skolēniem būs iespēja izmantot ne tikai vācu valodas stundu ietvaros, bet arī ārpus tās. Darba apjoms ir 58 lpp., tās sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika izpētīti teorētiskie pētījumi par tekstu izpratni un tās veicināšanu vācu valodas kā svešvalodas mācību stundās, izmantojos mēdiju tekstus, tai skaitā arī vingrinājumus un uzdevumus. Diplomdarba praktiskajā daļā tiek izmantotas darba teorētiskajā daļā analizētas atziņas un praktiski izmēģināti mēdiju teksti, kā arī izvērtēti ar aptaujas palīdzību iegūtie skolēnu viedokļi par mēdiju tekstu izmantošanu vācu valodas stundā un to ietekmi uz teksta izpratni. Darba gaitā tika konstatēts, ka mēdiju tekstu izmantošana svešvalodu stundās vidusskolā veicina skolēnu izpratni par tekstu saturu, motivē viņus turpmākajam darbam stundā kā arī veicina stundas satura dažādību.
dc.description.abstractDie vorliegende Diplomarbeit „Medientexte im DaF-Unterricht in der Oberstufe als Förderung des Textverstehens“ widmet sich der Untersuchung der Frage, wie man die Probleme des Textverstehens durch den Einsatz von Medientexten im Fremdsprachen-unterricht lösen kann. Dieses Thema wurde für die Diplomarbeit ausgewählt, weil die Lesefertigkeit im Laufe der Zeit immer wichtiger geworden ist. Medientexte sollen eine Möglichkeit geben, neue und interessante Informationen zu erfahren wie auch verschiedene Fertigkeiten und Fähigkeiten der Lernenden zu enwickeln. Die Arbeit hat einen Umfang von 58 Seiten und enthält einen theoretischen und einen praktischen Teil. Der theoretische Teil der Diplomarbeit besteht aus der Analyse der pädagogischen und methodischen Fachliteratur. Im praktischen Teil der Diplomarbeit werden die im theoretischen Teil analysierten Grundsätze erprobt. Im Rahmen des praktischen Teils der Diplomarbeit werden sowohl die pädagogische Erprobung und ihre Ergebnisse als auch die Analyse der Umfrage unter den Lernenden beschrieben. In den praktisch erprobten Unterrichtseinheiten wurde festgestellt, dass der Einsatz von Medientexten das Textverstehen fördert und eine hervorragende Möglichkeit für eine vielseitige Arbeit im Fremdsprachenunterricht bietet.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttekstu izpratne
dc.subjectdarbs ar tekstu
dc.subjectmēdiju teksti
dc.subjectlasītprasme
dc.titleMēdiju tekstu izmantošana tekstu izpratnes veicināšanai vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā
dc.title.alternativeMedia Texts to Facilitate Reading Comprehension in German as a Foreign Language Lessons in Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record