Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andris
dc.contributor.authorOļens, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:22Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54903
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32074
dc.description.abstractAutora mērķis šajā darbā ir pierādīt, ka elektronisko avīzi var izmantot kā instrumentu mediju un informācijas pratības apmācības iekļaušanai interešu izglītības programmā. Darbā tiek analizēti materiāli, kas ir saistīti ar interešu izglītību, informācijas un mediju pratību un interneta vides ētiku. Ir izstrādāta interešu izglītības pulciņa programma, kas liek uzsvaru tieši uz mediju un informācijas pratību apguvi pulciņa nodarbību laikā. Diplomdarba tēma ir ļoti aktuāla, jo mediju un informācijas pratībai ir izstrādāti un palaisti pilotprojekti Datorikā, kur šīs prasmes tiks apmācītas 1.-9. klašu skolēniem. Vēlāk ir plānots šo prasmju apmācību iekļaut arī citas mācību programmās. Pētījumā tiek izmantotas kvantitatīvās pētījumu metodes – anketēšana un intervijas ar nozares speciālistiem. Anketēšanas gaitā tika noskaidrots, ka interešu izglītības pulciņa dalībā būtu ieinteresēti pietiekami daudz skolēnu no 10. klasēm, kurās informāciju un mediju pratība vēl nav iekļauta nevienā no programmām.
dc.description.abstractIn this paper author aims to prove that online newspaper can be as an instrument for practising media literacy in school’s hobby group. Present paper has analysis from materials that reference to school’s hobby group work, information and media literacy and ethics of internet environment. Curriculum for hobby group has been made which puts emphasis on media and information literacy learning during hobby group meetings. The research paper’s subject is very current because designs of pilotprojects for information and media literacy have been made and implemented in Computer science program through which 1st to 9th grade pupils will have the chance to learn these skills. There are plans to expand this curriculum to other programms later on. There are quantitative research methods used in this research paper – questionnaires and interviews with experts from respective fields. During questionnaires it was made out that there are plenty of interested pupils in grade 10 who want to participate in the making of school’s online newspaper, information and media literacy isn’t included in their curriculums.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectinformātika
dc.subjectskolēni
dc.subjectintervija
dc.subjectaptauja
dc.subjectInterešu izglītība
dc.titleSKOLAS ELEKTRONISKĀ AVĪZE KĀ INSTRUMENTS INFORMĀCIJAS ATLASES PRASMJU VEIDOŠANĀ INTEREŠU IZGLĪTĪBAS PULCIŅĀ
dc.title.alternativeOnline school newspaper as an instrument to develop information literacy skills in hobby group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record