Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorHorgan, Joseph Jack
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:24Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55081
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32083
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt, kā kritisku gadījumu analīze ir izmantojuma 11. klases angļu valodas (kā svešvalodas) stundās, lai veicinātu skolēnu pašrefleksijas prasmes. Pētījumā piedalījās divdesmit divi 11. Klases skolēni un viens skolotājs. Pētījums noformēts kā skolotāja portfolio. Darba praktiskā daļa pamatota ar teorētiskiem pētījumiem. Pētījumā nepieciešamie dati iegūti, veicot skolēnu aptaujas, individuālās un grupu intervijas, skolēnu pašrefleksijas žurnālu un analizējot skolēnu rakstiska atsauksmes. Lai attīstītu skolēnu pašrefleksijas prasmes un nosacījuma palīgteikumu (conditional phrases) lietojumu, pētījumā tika izmantota Flanagana (Flannagan, 1954) un Tripa (Tripp, 1993) attīstītā Kritisku gadījumu analīze (Critical incident analysis). Skolēnu darba rezultāts tika vērtēts, izmantojot Baina (Bain) et al. Skalu. Tika novērots, ka lielākajai daļai skolēnu pašrefleksijas spēja starp pirmā un pēdējā žurnāla ieraksta veikšanu samazinājās vai nemainījās, kā arī lielākā daļa skolēnu nesaņēma augstu vērtējumu, kad tika pārbaudīta prasme lietot nosacījuma palīgteikumu. Atbilstoš Harmsvora (Harmsworth) un Turpina (Turpin) izstrādātajai skalai tas vērtējams ar 1. līmeni
dc.description.abstractThe researcher aimed to explore how critical incident analysis could be adapted for Grade 11 English as a foreign language (EFL) students to improve their critical self-reflection skills. A case study of twenty-two Grade 11 students and one teacher was carried out and has been structured in the format of a teacher’s portfolio: the planning, organization, evaluation and dissemination of professional experience of the development aspects of students` autonomy. The theoretical justification and practical evidence of the strategy have been provided. Data collection methods included a questionnaire, individual and group interviews, student reflection journals, and written student feedback. Critical incident analysis, developed by Flannagan (1954) and Tripp (1993), was adapted to develop Grade 11 students’ self-reflection skills as well as their competence in using third and mixed conditional phrases in EFL class. Analysis of students’ results or works using the Bain et al. (1999) scale showed that a majority of students’ levels of self-reflection decreased or stagnated between their first and final journal entries, and most students did not receive high scores on a summative assessment testing their abilities in using third and mixed conditional phrases following the unit. The professional experience of using the critical incident analysis curriculum was disseminated at level one of the Harmsworth and Turpin scale (2001: 3).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectself-reflecton
dc.subjectcritical incident analysis
dc.subjectEnglish as a foreign language
dc.subjectcase study
dc.subjectsecondary education
dc.titleKritisku gadījumu analīze 11. klases skolēnu pašrefleksijas prasmju attīstībā angļu valodas stundās
dc.title.alternativeCritical Incident Analysis to Develop Grade 11 Students’ Self-reflection Skills in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record