Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorMāss, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:26Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32090
dc.description.abstractĀrpusstundu nodarbības ar katru gadu kļūst aktuālākas ne tikai lauku skolās, bet arī pilsēta skolās. Darba aktualitāte bija noskaidrot kā ārpusstundu nodarbības ietekmē dendroloģijas apguvi skolā. Darba mērķis bija noskaidrot, kā ārpusstundu nodarbību izmantošana ietekmē dendroloģijas apguvi. Tika izstrādāts dendroloģijas kurss, kuru izmantotu ne tikai skolas, bet visi respondenti, kuriem interesē apgūt kaut ko jaunu. Tika aptaujāti ar anketas palīdzību trīs respondentu grupas ( skolēni, skolotāji, studenti). Lai noskaidrotu par dendroloģijas kursa nepieciešamību. Tika izmantotas vairākas pētījuma metodes: gadījuma pētījums, izmantojot datu ieguves metodes anketēšanu un interviju, kā arī veicot mācību grāmatu kontentanalīzi. Ar anketām tika konstatēts, ka dendroloģijas kurss ir nepieciešams ne tikai skolēniem, bet arī skolotājiem, lai paaugstinātu savu profesionālo izaugsmi. LU Bioloģijas fakultātes studenti apmeklētu kursu “ Dendroloģija”, lai iegūtu jaunas zināšanas, kuras nenodrošina bioloģijas fakultāte. Ar grāmatas kontentanalīzi mācību grāmatām (Botānika 7. klasei) tika noskaidrots, ka tēmas sadalījums nav pēc sezonalitātes un tas nav atkarīgs no grāmatas izlaiduma gada.
dc.description.abstractExtra-curricular activities within the recent times become more relevant not only in rural schools, but also in city schools and even in universities. The topicality of the Master Thesis is to find out how extra-curricular activies influence the acquisition of dendrology in schools. The aim of the Master Thesis was to find out as extra-curricular classes use affects dendrology learn. Dendrology course it was designed to serve not only the school, but also by those who are interesed to learn something new. With the help of questionnaire, there were 3 groups of respondents explored (pupils, teachers, students). To find out about the course dendrology need. It used several research methods: case study using data mining techniques questionnaires and interviews, as well as through the textbook content analysis. Questionnaires showed that dendrology course is necessary not only for students but also for teachers to enhance their professional development. LU Faculty of Biology students attend the course "dendrology" in order to acquire new knowledge, which does not biology faculty. With books the content analysis of textbooks (Botanics for Grade 7) it was found out that any book can be used due to the same problem within all of them – the division of topics is not created according to seasonality and it does not depend on the book year.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDendroloģija
dc.subjectĀrpustundu nodarbības
dc.subjectkurss
dc.subjectskola
dc.titleĀrpusstundu nodarbības dendroloģijas apguvē
dc.title.alternativeExtra-curricular Classes at Dendrology Learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record