dc.contributor.advisor | Nīmante, Dita | |
dc.contributor.author | Kauliņa-Pērkona, Māra | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-07-02T01:07:32Z | |
dc.date.available | 2016-07-02T01:07:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 55735 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32114 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbā „Matemātikas pašregulētās mācīšanās dažādība mūzikas vidusskolās”, izstrādāts un empīriski aprobēts pašregulētās mācīšanās modelis, kas veicinātu mūzikas vidusskolu audzēkņu patstāvīgu - pašregulētu mācīšanās procesu. Darba teorētiskajā daļā apkopoto mācīšanās teoriju komplementaritāte un pašregulētās mācīšanās teorētiskā izpratne ir pamatojums pašregulētās mācīšanās modeļa izveidei, atbilstoši audzēkņu profesionālās un vispārizglītojošās vides kontekstam. Empīriskajā daļā veiktie jauktie pētījumi un ekspertu atziņas raksturo mūzikas vidusskolas audzēkņu matemātikas mācīšanās dažādību un nozīmību jauniešu personības attīstības pilnveidē. Pētījums atspoguļo mūzikas vidusskolu audzēkņu izpratni par pašregulētās mācīšanās procesu, darba rezultāti izmantojami, lai kvalitatīvi plānotu mācīšanās procesa pilnveidi. | |
dc.description.abstract | The master theses “Diversity of self-regulated learning of mathematics in secondary music schools” has developed and empirically approbated a model of self-regulated learning that is supposed to encourage independent-self-regulated learning of secondary music school students. The theoretical part outlining learning theories in terms of their complementarity and providing theoretical insights into self-regulated learning forms a sound bases for a self-regulated learning model compatible with the context of the vocational and general education environment the students find themselves in. The mixed research and expert conclusions included in the empirical part reveal a wide spectrum of diversity both in terms of learning mathematics and in terms of the significance of this process for the young people`s personal development. The research reflects the secondary music school students` comprehension of the process of self-regulated learning; the research outcomes could prove readily applicable when planning for enhanced quality learning process. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | pašregulēta mācīšanās | |
dc.subject | patstāvīga mācīšanās | |
dc.subject | vidējā izglītība | |
dc.subject | profesionālā izglītība | |
dc.title | Matemātikas pašregulētās mācīšanās dažādība mūzikas vidusskolās | |
dc.title.alternative | Diversity of self-regulated learning of mathematics in secondary music schools | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |